پایش واحد‌های واگذار شده به وسیله دستگاه قضا

رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: هرگونه واگذاری واحد‌های صنعتی و تولیدی، تحت رصد و نظارت مستمر دستگاه قضایی است.

شریفی در جریان بازدید از کارخانجات خلع ید شده افزود: برای حفظ حقوق بیت المال از سوی دستگاه قضایی حکم خلع ید نسبت به گروه صنعتی صفا صادر و سه واحد صنعتی و تولیدی به محکوم‌له واگذار شد.

او با اشاره به تأکیدات مقامات قضایی استان مرکزی مبنی بر نظارت بر واگذاری‌هایی که در حوزه تولید صورت می‌گیرد، افزود: مجموعه صنعتی واگذار شده از بدو اجرای حکم تحت رصد دقیق و پایش مستمر دستگاه قضائی قرار گرفته و بازدید میدانی از وضعیت تولید و فعالیت سه واحد صنعتی و تولیدی این مجموعه صنعتی نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه تصریح کرد: در دو واحد صنعتی و تولیدی کارخانجات نورد و لوله صبح صبا میزان تولید افزایش پیدا کرده و شور و شوق بسیاری به دلیل رونق در تولید بین کارگران ایجاد شده است.

شریفی افزود: بروکرواسی اداری و تأمین مواد اولیه از جمله موانع پیش روی یکی از واحد‌های تولیدی و صنعتی وابسته به این مجموعه است که بعد از صدور دستورات لازم مقرر شد موانع موجود برداشته شود و در بازدید آینده میزان تولید افزایش یابد.
مدیر عامل هلدینگ صبح صبا نیز گفت: در این کارخانجات انواع محصولات بالای ۴۰ اینچ که برای استفاده در صنایع آب و گاز تولید می‌شود.

کشانی افزود: در این واحد‌های صنعتی، ساخت لوله‌های طرح‌های ملی مثل انتقال آب خلیج فارس عمدتا تولید می‌شود.
وی اضافه کرد: براساس آمار‌ها در سه ماهه پاییز امسال، بالغ بر ۵۵ هزارتن تولید لوله داشتیم که نسبت به دورۀ مشابه که ۴۰ هزار تن بود، بالغ بر ۳۵ درصد رشد تولید لوله داشتیم.

وی در خصوص کاهش نیرو و تولید در شرکت پروفیل این هلدینگ اضافه کرد: عدم تخصیص سهمیه از سوی بورس و تهیه مواد اولیه از بازار‌های آزاد این واحد صنعتی را با کاهش تولید روبه رو کرده است که امیدواریم تا روز‌های آتی این مانع برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.