سابقه انقلابی رفسنجان را در یک روز ، تاریخ ثبت کرد

فرماندار رفسنجان گفت: مردم رفسنجان در پیروزی انقلاب نقش برجسته‌ای ایفا کرده اند.

 رفسنجان کانون مبارزه با ظلم و فساد ستمشاهی در قبل از انقلاب بود و مردمانش در راه انقلاب شهید تقدیم کردند ۱۸ دی ماه سال ۱۳۵۷ اوج خروش مبارزه مردم رفسنجان با ظلم دوره پهلوی بود و در این روز مجسمه شاه ملعون در میدان مرکز شهر رفسنجان توسط انقلابیون پایین کشیده شد.
 
 حسین رضایی فرماندار رفسنجان ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: این میدان به نام حضرت ابراهیم (ع) نامگذاری شد و علاوه بر اینکه این شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای داشت وجود ظرفیت‌های دیگر؛ قابلیت این را دارد که یک روز در تاریخ به نام رفسنجان ثبت شود.

وی افزود: رفسنجان زیرساخت‌های بیش از یک شهرستان را داراست، اعم از رادیو، صداو سیما، منطقه ویژه اقتصادی، پژوهشکده ملی پسته، منطقه نفتی جنوب شرق کشور، مرکز عظیم صنعتی مجتمع مس سرچشمه.

رضایی همچنین به وجود خیرین سرمایه عظیم رفسنجان اشاره و بیان کرد: خیرین در این شهرستان سرمایه عظیم هستند که از قبل از انقلاب تا کنون در روند رشد و توسعه و خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف گام‌های موثری برداشتند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به آینده شهرستان خوشبین هستیم گفت: مشکلات و مسایلی همچون بیکاری در شهرستان، حوادث ترافیکی و نیز کم آبی وجود دارد که در این راستا هم اقدامات خوبی در حال انجام است.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: در حوزه رفع مشکلات جاده‌ای از طریق بخش دولتی و خصوصی پیگیر جذب بودجه و ساماندهی جاده‌ها هستیم همچنین برای رفع کمبود آب نیز قرار است آب خلیج فارس به این شهرستان منتقل شود و در آینده آب آشامیدنی پایدار برای رفسنجان تأمین کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار