صدور ۱۷ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۷ فقره پروانه بهره برداری در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی در استان صادر شده است.

آبرودات مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۷ فقره پروانه بهره برداری در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی در استان طی نه ماهه سال جدید صادر شده است.

مصلایی افزود: این تعداد پروانه صادر شده با ظرفیت تولید ۸۱ هزار و ۳۷۴ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۹۹ هزار و ۴۷۰ تن صادر شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این واحد‌های تولیدی یک هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه اندازی این واحد‌ها زمینه اشتغال برای ۲۲۵ نفر در استان فراهم شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پروانه‌های بهره برداری در زمینه‌های کود حیوانی غنی شده، بسته بندی خشکبار و میوه‌های خشک، تولید انواع ساندویچ و سالاد، بسته بندی خرما و تولید و بسته بندی کشمش بوده است.

این مسئول در ادامه گفت: همچنین طی همین بازه زمانی ۲۸ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۲۰۴ هزار و ۴۱۳ تن صادر شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این واحد‌ها برای ۹۱۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین در بازه زمانی آذرماه سال جدید یک پروانه بهره برداری با ظرفیت ۲ هزار تن و جذب ۲۲۰۰ تن ماده خام در استان صادر شده که با ایجاد آن زمینه اشتغال برای ۱۷ نفر در منطقه فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.