ارسال سه هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات قزوین

مدیرکل صمت استان قزوین گفت: سه هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف صنفی استان در ۹ ماه سال جدید به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محسن رستمی مدیرکل صمت استان  قزوین در جلسه کارگروه اصلی تنظیم بازار استان گفت: بازرسان صمت از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۸۰۵ مورد بازرسی از اصناف سطح استان را در دستور کار خود قرار داده اند.

رستمی افزود: سه هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف صنفی استان در ۹ ماه سال جدید از سوی بازرسان این اداره کل به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته وی، ستاد تنظیم بازار استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ جلسه برگزار کرده که طی آن ۲۳۴ مصوبه در حوزه تامین، توزیع و نظارت بر بازار داشته است.

رستمی با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۵۱۵ فقره شکایت در سامانه سیمبا، تاکید کرد: تشکیل جلسه هماهنگی خدمات سفر و نظارت بر واحد‌های تامین کننده ارزاق عمومی و خدماتی ایام پایانی سال نیز با حضور اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی ذیربط صورت گرفته است.

مدیرکل صمت استان قزوین پیگیری مصوبات جلسه گذشته، طرح دستور العمل خدمات سفر، ارائه گزارش اتاق اصناف مرکز استان در خصوص روند بازرسی از واحد‌های صنفی، ارائه آخرین آمار بازرسی و نظارت بر کالا‌های غیر اساسی، ارائه گزارش مسکن و راه شهرسازی در خصوص مصوبات شورای عالی مسکن، اراائه گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان از آخرین وضعیت تامین، توزیع و نظارت بر کالا‌های اساسی و گزارش اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص بازرسی‌های انجام شده و روند رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده از جمله دستور جلسه امروز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.