بررسی ۲۴۵ مصوبه شورا‌های اسلامی شهر‌های ارومیه در هیات تطبیق

فرماندار ارومیه گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۴۵ مصوبه شورا‌های اسلامی شهر‌های این شهرستان در هیأت تطبیق مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ارومیه هیات تطبیق این شهرستان اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری هیأت تطبیق مصوبات شورا‌های شهر‌های پنجگانه شهرستان که با حضور نمایندگان وزارت کشور، دادگستری و شورای اسلامی استان در فرمانداری ارومیه برگزار شده تعداد ۲۴۵ مصوبه را مورد بررسی قرار داده است.

غلامحسین عماری با اشاره به اینکه بیشترین تعداد با ۱۸۷ مصوبه مربوط به شورای شهر ارومیه می‌باشد اضافه کرد: در ۳۰ جلسه برگزار شده از ۲۴۵ مصوبه ۲۱۲ مصوبه مورد تأئید هیأت تطبیق شهرستان قرار گرفته است.

عماری فرماندار ارومیه با بیان اینکه از ۲۷ مصوبه رد شده در هیأت تطبیق ۲۱ مصوبه مورد قبول شورا‌ها قرار گرفته افزود: از شش مصوبه ابرام شده توسط شورای اسلامی شهر ارومیه که به شورای حل اختلاف استان ارسال شده است در ۳ مصوبه نظر هیأت تطبیق شهرستان تأئید و در یک مصوبه نظر شورای شهر تأئید شده ودو مصوبه دیگر در حال رسیدگی در شورای حل اختلاف استان می‌باشد.

عماری با تأکید بر رعایت قوانین ومقررات مرتبط با وظایف شورا‌ها در تصویب مصوبات یاد آور شد: هیأت تطبیق شهرستان با بررسی‌های دقیق و کارشناسی تلاش دارد که مصوبات از نظر قوانین ومقررات مرتبط با شورا‌ها وشهرداری‌ها مغایرت قانونی نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.