شناور شدن نرخ بلیط سینما‌ها در آذربایجان غربی

مسئول امور سینمای حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: نرخ بلیط سینما‌های شهرستان ارومیه همزمان با سراسر کشور از هفته جاری شناور شد.

مسئول امور سینمای حوزه هنری آذربایجان غربی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرخ بلیط سینما‌های شهرستان ارومیه همزمان با سراسر کشور از هفته جاری شناور شد.

مسعود یکانی در خصوص نرخ بلیط سینما‌های شهرستان ارومیه، تحت پوشش حوزه هنری اظهار داشت: قیمت بلیط سینما‌های ارومیه بر اساس درجه‌بندی کیفی صورت گرفته تعیین شده است که در همین راستا قیمت بلیط در «پردیس سینمایی مهر ارومیه» با درجه کیفی مدرن روز‌های شنبه، یکشنبه و چهارشنبه ۶۰ هزار تومان؛ روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۳۵ هزار تومان و روز‌های پنجشنبه و جمعه هر هفته ۷۰ هزار تومان می‌باشد.

 وی در خصوص قیمت بلیط در «سینما ایران ارومیه» با درجه کیفی ممتاز نیز گفت: در سینما ایران ارومیه بلیط روز‌های شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با قیمت ۴۵ هزار تومان؛ روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ هزار تومان و پنجشنبه و جمعه هر هفته با نرخ ۵۰ هزار تومان برای علاقمندان سینما ارائه می‌شود.

مسئول امور سینمای حوزه هنری آذربایجان غربی افزود: بر اساس مصوبات صورت گرفته سینما‌های کل کشور در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه برای علاقنتدان با ۵۰ درصد تخفیف بلیط صادر می‌کنند که قیمت شناور بلیط نیز با توجه به وضعیت فیلم، زمان اکران، استقبال مردم و نوع ارائه آن در سینما ممکن است متفاوت باشد.

کلانشهر ارومیه در حال حاضر دارای ۹ سالن سینمایی فعال با درجه کیفی مدرن و ممتاز در پردیس سینمایی مهر و سینما ایران است که به تازگی بازسازی شده و با آخرین امکانات سینمایی برای علاقمندان خدمات ارائه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.