کشف و ضبط ۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی از دو دستگاه نیسان وانت در اردبیل کشف و ضبط شد.

محمود قلی‌زاده گفت: ۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی با اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و نمین از دو دستگاه نیسان وانت کشف و ضبط شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه این محموله با همکاری عوامل نیروی انتظامی در جاده اردبیل به مغان و آستارا توقیف شد، افزود: در این رابطه دو نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و مبارزه با قاچاق چوب جنگلی وظیفه همگانی است، گفت: انتظار داریم در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را با عوامل منابع طبیعی و محیط زیست داشته باشند.

قلی‌زاده افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

او گفت: از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.