پنجمین رویداد شکوه مادری در کشور برگزار شد

دبیر ملی مجمع فعالان جمعیت از برگزاری پنجمین رویداد شکوه مادری در کشور خبر داد.

دبیر ملی مجمع فعالان جمعیت از برگزاری پنجمین رویداد شکوه مادری در کشور خبر داد و گفت: همه ساله در ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و روز مادر برنامه شکوه مادری با هدف شناسایی، تجلیل و تکریم و توانمند سازی خانواده‌های جوان بالای چهار فرزند برگزار می‌شود و امسال نیز به لطف خدا پنجمین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد.

حجت الاسلام رسول ساکی از ثبت نام ۸۰۰ نفر یا مجموعه به عنوان حلقه میانی برای اجرای رویداد در سراسر کشور در طرح امسال خبر داد و گفت: کار شناسایی و تجلیل از خانواده‌ها توسط حلقات میانی انجام می‌شود.

دبیر ملی مجمع فعالان جمعیت در پایان از بنیاد ۱۵ خرداد بعنوان حامی و مشارکت کننده رویداد امسال تشکر کرد و یادآور شد: به ۳۰۰۰ خانواده شناسایی شده در رویداد امسال تندیس شکوه مادی تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: هدف این رویداد، حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا است و در قدم بعدی هدف ما توانمندسازی خانواده‌ها و پیگیری است و در طرح‌های جوانی جمعیت در استان‌ها از ظرفیت‌های مشترک با بنیاد ۱۵ خرداد استفاد خواهیم کرد. ما به وسیله حلقه‌های میانی از مادران دارای بیش از ۴ فرزند در محلات تقدیر می‌کنیم.

گفتنی است دوره توانمند سازی و کمک و تسهیل کنشگری خانوداه‌ها در موضوع جمعیت در مراسم تجلیل در دستور کار مجمع ملی جمعیت قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار