دشمنان ایران از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود

امام جمعه کرج گفت: اقدامات تروریستی بیانگر عصبانیت دشمنان از اقدامات موثر ایران بوده و به خوبی می‌دانند که رهبری خط فکری مقاومت با ایران اسلامی است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمنان از قبل هم از ایران عصبانی بودند و تفکیری‌ها هم از سردار سلیمانی بغض به دل دارند.
وی در ادامه اضافه کرد: عامل تولید تکفیری‌ها آمریکا و صهیونیست است و با مردم ایران دشمنی دارند، از حضور مردم در مرقد سردار سلیمانی که عامل اضمحلال تکفیری‌ها و داعش بوده هراس دارند و از حضور حماسی و اعلام انزجار مردم هم می‌ترسند.
خطیب جمعه کرج گفت: این ترور و حادثه‌ای که در کرمان رخ داد اوج خباثت دشمنان است که در بزرگداشت مراسم سردارسلیمانی مردم را به خاک و خون می‌کشد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: چیزی که دشمنان را عصبانی کرده عمل صالح است و این عصبانیت را در سوریه و عراق نشان داده اند و تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا ایران با دستپاچگی وارد جنگ شود، اما ایران اسلامی و جبهه مقاومت هوشیارانه و با صبر عمل می‌کند.
امام جمعه کرج افزود: دشمنان بدانند که نتیجه این اقدامات خود را با ضربات سختی که برآنان وارد خواهد شد می‌بینند و از پاسخ کوبنده در امان نخواهند بود.
وی در ادامه اضافه کرد: درماندگی رژیم غاصب آشکار شده و دشمنان کور خوانده اند اگر فکر می‌کنند می‌توانند در اراده و عزم ملت ایران اسلامی سستی ایجاد کنند، دشمن میخواهد از اتفاقات که افتاده جریان دو قطبی بسازد و بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کند.
امام جمعه کرج ادامه داد: بنابراین باید مواظب اظهار نظر‌ها بود، دستگاه امنیتی با هوشیاری رصد می‌کند و چنانچه ده‌ها عملیات را بدون خبری کردن خنثی کرده است تا مردم آسوده باشند.
نماینده، ولی فقیه در استان البرز افزود: ملت ایران اسلامی تمام هستی استکبار را بر باد داده و نقشه‌های شوم آن از کار افتاده و دیدیم که دهه هفتاد و هشتاد نیز از نسل‌های قبلی هوشیار‌تر بود و تمام نسل‌ها امروز در ایران شعار و نفرین مرگ بر اسراییل و آمریکا سر می‌دهند.
امام جمعه کرج در ادامه از چهار سرفصلی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای انتخابات بیان شده امنیت را بسیار مهم خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار