راه حاج قاسم خاموش نمی شود

امام جمعه کاشان گفت: دشمنان تحمل نظاره وابستگی مسلمانان به مکتب حاج قاسم سلیمانی را ندارند.

نماینده، ولی فقیه در منطقه وامام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: دست دشمنان به خون شهدای کرمان، آلوده شد و کینه شان را با حمله تروریستی نشان دادند.


امام جمعه کاشان افزود: امریکایی‌ها فکر کردند اگر سردار را شهید کنند، جریان دفاع از حرم خاموش خواهد شد، اما با این اتفاق نه فقط راه حاج قاسم خاموش نشد بلکه آثار شهادت او، شخصیت او و پایه‌های پنهان فداکاری‌های او در جامعه ما و مقاومت گسترده شد.


او گفت: حاج قاسم سلیمانی جهاد در راه خدا را معنا کرد و لحظه‌ای از دفاع از ملت ایران و کشور‌های مظلوم دریغ نکرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب در هر دوره انتخابات به مشارکت حداکثری و پرشور مردم و انتخابات سالم و امن تاکید دارند.


او گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که با شعار نمی‌توان مردم را پای صندوق رای آورد؛ کارشکنی در امور اداری همواره مشاهده می‌شود در حالیکه مسئول باید در دسترس آسان مردم باشند.


او با اشاره به ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت غریبانه و مظلومانه حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع)، افزود: این امامزاده بزرگوار به دعوت اهالی فین و مردم کاشان از مدینه به این منطقه هجرت کرد .


امام جمعه کاشان حضرت سلطانعلی علی بن امام محمد باقر (ع) را شخصیتی فقیه، عالم، مبلغ و خطیب برشمرد و خاطرنشان کرد امام پنجم شیعیان جهان برای ترویج احکام الهی و سنت جدش رسول اکرم (ص)، شخصیت برجسته‌ای را به این منطقه اعزام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار