دستگیری باند سارقان کارگاه هاى بلوک‌زنی در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای کارگاه هاى بلوک‌زنی با ۵ فقره سرقت و دستگیری ۴ مالخر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از کارگاه هاى بلوک‌زنی حاشیه شهر موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهى قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات پلیسی بی‌وقفه شبانه‌روزی، موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این رابطه شدند.

وی گفت: متهمین در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از کارگاه هاى بلوک‌زنی سطح حوزه استحفاظی با همکارى ۴ نفر مالخر اعتراف و از مخفیگاه آن‌ها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل: انواع میلگرد، پروفیل، واشر هاى دستگاه بلوک‌زنی سقفی و... کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه مالخران نیز پس از شناسایى در چند عملیات دیگر دستگیر و متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به صاحبان کارگاه‌ها و اماکن خصوصی از آنان خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات صنعتى و ساختمان در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جاى امن و قابل اطمینان نگهداری کنند و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین هاى مداربسته، آژیر خطر و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

برچسب ها: دستگیری ، مالخران ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.