ضرورت رفع مشکلات شهر سودجان در اولویت کاری مسئولان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مسائل و مشکلات شهر سودجان باید در اولویت کاری مسئولان استان باشد.

اردوی جهادی مدیران چهارمحال و بختیاری در شهر سودجان برگزار شد که در این اردو مدیران و مسئولان استانی، مصوباتی برای رفع مشکلات این شهر رقم خورد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری شهر سودجان مصوباتی را تعیین کرد که دستگاه‌های اجرایی آن را انجام دهند که این مصوبات در حوزه کشاورزی، زیرساختی و راهداری، آب و فاضلاب، عمرانی و مسکن، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، مدیریت شهری و تسهلات بانکی است.

وی افزود: شهر سودجان بخش لاران شهرستان شهرکرد دارای محرومیت خاصی خود است و رفع مسائل و مشکلات این منطقه از جمله ضرورت‌هایی است که باید در اولویت کاری مسئولان استان باشد.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به تشکیل تعاونی کشاورزی در سودجان اضافه کرد: یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی اقدام مهم و موثر کشاورزان این منطقه است که باید برجسته‌سازی شود.

وی ادامه داد: بانک زمین به طور کامل به تعهدات خود عمل نکرده است و در حالی که باید طرح کشاورزی سه سال انجام می‌شد بیش از ۱۳ سال طول کشید و با وجود اینکه کار انجام نشد مردم این منطقه قسط بانکی پرداخت می‌کردند.

حیدری گفت: یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی نقش مهمی در افزایش تولید دارد و این اقدام مهم کشاورزان سودجان که منجر به تحولی مهم در بخش کشاورزی می‌شود باید به عنوان یک الگو مطرح شود.

وی بر ضرورت تشکیل نشست ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در خصوص یک پارچه‌سازی اراضی کشاورزی در شهر سودجان تاکید کرد.

حیدری گفت: ایجاد دامداری و همچنین مجتمع دامی در شهر سودجان از جمله دیگر الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت سرعت‌بخشی در روند اجرای سیستم فاضلاب شهر سودجان اضافه کرد: کدورت آب در هیچ جای استان قابل توجیه نیست به همین دلیل برطرف کردن این مشکل و تامین آب پایدار از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۰:۰۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
بفکر شهرستان شدن لاران و شهرستان شدن بازفت و رفع محرومیت‌ها در استان باشید
آخرین اخبار