مانع‌زدایی از مسیر پیمانکاران در اجرای طرح‌ها در دستور کار مسئولان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل طرح‌های راهسازی استان با سرعت پیگیری، عملیاتی و بهره‌برداری شود.

غلامعلی حیدری در حاشیه بازدید از طرح‌های مهم راهسازی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: روند آزادسازی اعتبارات تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی هفشجان در جاده شهرکرد به فارسان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در بازدید از جاده سورشجان به سودجان در شهرستان شهرکرد افزود: فرماندار شهرکرد و بخشدار لاران برای رفع تعارض‌ها و تامین امنیت کارگاه پیمانکار این طرح اقدام لازم را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فرماندار شهرکرد و بخشدار لاران همچنین دستور تقویت گروه‌های عملیاتی پیمانکار برای فعال شدن جاده چهارخطه سورشجان به سودجان در یک جبهه جدید را صادر کنند.

حیدری در بازدید از روند اجرای جاده چهارخطه فارسان به جونقان ادامه داد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری برای تغییر خط انتقال برق و تامین برق مورد نیاز پیمانکار این طرح را انجام دهد.

وی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف جاده چهارخطه شهرکرد به شلمزار اظهار کرد: رفع مشکلات بین پیمانکار و اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان در نشستی اضطراری بررسی و رفع شود.

حیدری در بازدید از جاده چهارخطه شهرکرد به بهرام‌آباد به طاقانک گفت: تسریع در روند اجرای این طرح تا قبل از آغاز بارش‌ها ضروری و مورد تاکید جدی است.

وی در بازدید از طرح‌های راهسازی و معدنی تاکید کرد: تقویت گروه‌های عملیاتی، حضور مستمر مسئولان مربوطه به‌ویژه مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداران در محل اجرای طرح‌ها و رفع میدانی مشکلات، مانع‌زدایی از مسیر پیمانکاران در اجرای طرح‌ها، استفاده از ظرفیت اعضای شورا‌های اسلامی و بهره‌مندی از توان معتمدان برای رفع تعارض‌های اجتماعی در دستور کار تمامی مسئولان مرتبط قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.