دانشگاه محلی برای بیان اندیشه‌ها و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها

همزمان با فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نشست تبیین مقاومت و تأثیر آن در پیشرفت کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

عباس پیکار رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه بزرگان تاریخ با مقاومت توانستند جاودان شوند، گفت: حاج قاسم سلیمانی با مدیریت و راهبری جبهه مقاوت و با ایده‌های موثر خود، به عنوان چهره‌ای ماندگار به جهانیان معرفی شد.

وی افزود: قدرت‌های جهانی هر زمان دیدند در ایران یک جریان تقویتی در حال شکل‌گیری است، با آن به مقابله پرداختند و آن را سرنگون کردند.

پیکار اضافه کرد: تنها جریانی که دشمنان نتوانستند تا الان مغلوب کنند، حرکت انقلاب اسلامی است؛ زیرا بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران چارچوب‌هایی اساسی را پایه گذاری کردند.


بیشتر بخوانید


این مدرس درس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، اظهار داشت: ایران اسلامی با داشتن منابع زیرزمینی خدادادی، امکانات، ظرفیت‌ها و موقعیت جغرافیایی از دیرباز مورد طمع دشمنان بوده است.

وی یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی به هیچ چیز قانع نیستند و باید با پایبندی به دین و اعتقادات خود در برابر هجمه‌ها ایستادگی و به اهداف و نتایج عالی دست پیدا کنیم.

این جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس توضیح داد: تفکر استعمارستیزی ایرانیان موجب خشم دشمنان انقلاب اسلامی است و قتل هر ایرانی را از واجبات خود می‌دانند.

وی ادامه داد: امروز در جنگ غزه، کودک‌کشی هدف اول دشمن است تا با این اقدام ناجوانمردانه، کم کم نسل مسلمانان را از بین ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.