پیام تسلیت استاندار وامام جمعه کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پی شهادت جمعی هموطنان در حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهید سلیمانی پیام تسلیت دادند.

 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
این‌بار دست استکبار جهانی و رژیم جعلی و آدم کش صهیونیستی در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خون مردم بیگناه که برای زیارت سردار دلها، به کرمان آمده بودند آغشته شد و در انفجار تروریستی، مردم بی گناه اعم از کودکان زنان و مردان را مظلومانه و بی دفاع به خاک و خون کشید و به شهادت رساند.
بی شک چنین حرکت‌های شقاوت آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدّار و ناامیدی از مقابله‌ی رو در رو با فرزندان غیور ملت است.
اینجانبان این فاجعه دردناک را به ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌های جانباختگان عزیز این حمله ددمنشانه و تروریستی، در استان کرمان سه روز عزای عمومی اعلام می‌شود. 
همچنین به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند ابعاد حادثه مذکور در دست بررسی و شرایط توسط نیرو‌های امنیتی و عملیاتی تحت کنترل است. اسامی و آمار شهدا و مجروحان توسط مرکز اورژانس اعلام خواهد شد.

حسن علیدادی سلیمانی 
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان 

محمدمهدی فداکار 
استاندار کرمان

برچسب ها: تسلیت ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.