سپهبد سلیمانی خنثی کننده توطئه‌های آمریکا در منطقه

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: حاج قاسم با بسیج نیرو‌های مقاومت سودای اسرائیلی‌ها برای تصرف نیل تا فرات را محدود به کشیدن دیوار حائل به دور خود کرد.

عبدالله گنجی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در حقیقت مجاهدی نستوه بود که کار را فقط برای خدا انجام می‌داد گفت: حاج قاسم به عنوان سرباز ولایت، اعتقاد قلبی به همراهی با نظام جمهوری اسلامی داشت و این در واقع از ویژگی‌های مکتب سردار شجاع اسلام بود.
او افزود: این چهرۀ جهانی مقاومت همیشه در خدمت امت اسلامی بود و بعد از شهادت او شاهد پرشور‌ترین مراسمات در اقصی نقاط جهان اسلام بودیم.
این تحلیگر سیاسی در خصوص اقدامات حاج قاسم گفت: دور اندیشی و تفکر حاج قاسم باعث از بین رفتن معادلات آمریکا در عراق، موجب ثبات امنیت در منطقه و خنثی شدن گسترش سیاست‌های استکبار جهانی شد.
گنجی افزود: آمریکا با دولت سازی‌های جدید در سوریه، عراق و افغانستان، قصد نفوذ و جریان تشکیل خاورمیانۀ جدید را داشتند که قدرت حاج قاسم مانع از دستیابی به اهداف آن‌ها شد.
او با اشاره به تفکر حاج قاسم در مواجهه با آمریکا و اسرائیل یادآورد شد: کار دیگر آمریکایی‌ها در منطقه بالا بردن ضریب امنیت اسرائیل و تجمع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی و جنوب لبنان بود، ولی حاج قاسم با بسیج نیرو‌های مقاومت لبنان بعد از ۷۵ سال، این منطقه را از تسلط ارتش اسرائیل خارج و با همکاری حماس و حزب الله، سودای اسرائیلی‌ها برای تصرف نیل تا فرات را محدود به کشیدن دیوار حائل به دور خود کرد.
گنجی تصریح کرد: انتقام حاج قاسم، اخراج آمریکا از منطقه است و این موضوع همان آرمان حاج قاسم در این سال‌ها بوده است.
اجرای گروه سرود شهید ناصری و مولودی در وصف حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.