۴۵۰ جسد فلسطینی در دست رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی ۴۵۰ جسد فلسطینیان را به خانواده آن‌ها تحویل نمی‌دهد.

شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مرز ۲۲ هزار و ۱۸۵ تن عبور کرده است. ویرانی گسترده غزه و آواره کردن فلسطینیان بخشی از برنامه‌های تل آویو در این جنگ محسوب می‌شود. با این حال، جنایات اسراییل به کشتار غیرنظامیان محدود نمی‌شود. سرقت اجساد شهدا یکی از این موارد است. 

به گزارش الجزیره، کارزار ملی بازیابی اجساد قربانیان عرب و فلسطینی جنگ امروز (سه شنبه) اعلام کرد هم اکنون ۴۵۰ مورد از اجساد فلسطینیان در قبرستان‌ها و سردخانه‌های اسراییل نگه داری می‌شود. 

این موارد شامل ۲۵۶ نفری می‌شود که در قبرستان اعداد به خاک سپرده شده اند. در این قبرستان هر گور با یک عدد مشخص شده است و تنها ارتش رژیم صهیونیستی می‌داند که این شماره متعلق به کدام یک از فلسطینیان است. 

تاکنون ۱۸ اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی پس از جان باختن در زندان‌های این رژیم، اجسادشان به خانواده آن‌ها تحویل داده نشده است. 

در لیست اجسادی که در اختیار اسراییل است، نام ۱۸ کودک و ۵ زن دیده می‌شود که اجساد ۴ تن از این زنان در قبرستان اعداد مدفون شده اند. 

۴۷ جسد نیز از زمان آغاز دور جدید تخاصم میان دو طرف از هفتم اکتبر از سوی رژیم صهیونیستی دزدیده شده است. 

در سال ۲۰۲۳ که به تازگی به پایان رسید ارتش اسراییل ۱۰۱ جسد فلسطینی را تصاحب کرده است که از این میان تنها حاضر به پس دادن ۲۸ جسد به خانواده آن‌ها شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۴ ۱۳ دی ۱۴۰۲
خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۳ ۱۳ دی ۱۴۰۲
لعنت بر شما صهیونیسم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۳ دی ۱۴۰۲
روح شهدای فلسطینی شاد
آخرین اخبار