ثبت نام ۸۰۰ بانوی قزوینی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ۸۰۰ بانوی استان برای شرکت در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار ثبت نام کردند که این تعداد بیانگر استقبال بالا برای حضور در این رویداد مهم است.

کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشست هماهنگی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین گفت: ۸۰۰ بانوی این استان برای شرکت در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار ثبت نام کردند که این تعداد بیانگر استقبال بالا برای حضور در این رویداد مهم است.

وی افزود: مهلت ثبت نام در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار که قبلا هشتم دی ماه جدید اعلام شده بود، به دلیل استقبال بالا تا سیزدهم همین ماه تمدید شد.

علیخانی اضافه کرد: بانوان قزوین در هشت عرصه فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش فعالیت برای شرکت در این کنگره ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین در هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم تلاش شده تا از برخی چهره‌های استانی و ملی برای سخرانی در این مراسم استفاده کنیم و از چند بانوی شایسته نیز تقدیر به عمل آوریم.

این مسئول با بیان اینکه داوری نهایی و ارزیابی بانوان تاثیرگذار در فرآیند جداگانه‌ای بعد از افتتاحیه آغاز به کار خواهد کرد، گفت: بانوان تاثیرگذار پس از داوری و تایید نهایی در مراسم جداگانه‌ایی مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اضافه کرد: کنگره ملی بانوان تاثیرگذار نه تنها یک مراسم معمولی نیست، بلکه آغازگر یک تحول بزرگ در حوزه زنان جامعه ایرانی خواهد بود که در راستای سند تحول دولت مردمی و ترویج زن الگوی سوم اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.