ثبت نام ۱۱۰ بانوی قزوینی در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ۱۱۰ بانوی قزوینی در حوزه‌های مختلف برای شرکت در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار ثبت نام کرده‌اند.

کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشست مشاورین بانوان فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در خصوص هماهنگی برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار گفت: ۱۱۰ بانوی قزوینی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای شرکت در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار ثبت نام کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

علیخانی افزود: مهلت ثبت نام در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار تا هشتم دی ماه جاری است.

وی بیان کرد: بانوان تاثیرگذار به کسانی گفته می‌شود که پویا و فعال بوده و در هر گوشه از ایران اسلامی ضمن حفظ روحیه زنانه و نقش آفرینی موثر در خانواده‌های خود و در عرصه‌های مهم جامعه نقش آفرینی کنند.

علیخانی با بیان اینکه بانوی تاثیرگذار باید احساس تکلیف کرده و پرچم تلاشگری را به اهتزاز درآورد، گفت: معرفی و انتخاب بانوان تاثیرگذار با هدف اجرای سند تحول دولت مردمی در راستای ترویج زن الگوی سوم انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، دبیرخانه دائمی کنگره ملی در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تشکیل شده و در استان‌ها نیز دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به عنوان زیر مجموعه بخش‌های علمی و اجرایی کنگره را در قالب کارگروه‌های تخصصی پیگیری می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: این گنگره در تاریخ سیزدهم دی ماه جاری همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بانوان موفق و تاثیر گذار ایرانی که در عرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش فعالیت دارند می‌توانند با مراجعه به سایت banooiran.ir ثبت نام کنند.

به گفته علیخانی، سه تن از بانوان تاثیرگذار در نهایت پس از برگزاری کنگره استانی در سطح ملی نیز انتخاب خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار