نماینده ولی فقیه:

تبعیت از ولایت فقیه خلاصه مجاهدت‌های سردار سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تبعیت از ولایت فقیه خلاصه مجاهدت‌های سردار سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در همایش بزرگداشت روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت که با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌های ارومیه در دانشگاه ارومیه برگزار شد، بی بصیرتی برخی از خواص جامعه را موجب ایجاد فتنه سال ۱۳۸۸ دانست و گفت: اما بصیرت مثال زدنی امت اسلامی حماسه نهم دی ماه را رقم زد و طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با تبیین ابعاد مختلف فتنه سال ۱۳۸۸ گفت: در اغتشاشات سال گذشته نیز دشمنان به بهانه‌های واهی و به جرم نقض حقوق بشر هجمه‌های مختلفی بر علیه ایران اسلامی ایجاد می‌کردند، اما این درحالی است که امروزه هزاران نفر از کودکان و زنان در غزه به صورت وحشیانه کشته می‌شوند، اما سازمان‌های بین المللی همچنان سکوت کرده اند.

وی ادامه داد: دنیاطلبی و شهوت قدرت و ریاست موجب می‌شود تا افراد عزت کشور را به دشمنان بفروشند تا چند صباحی در قدرت و میز ریاست باشند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: سردار سلیمانی خلاصه مجاهدت‌های چهل ساله خویش را تبعیت از ولایت فقیه می‌داند و این در حالی است که دشمنان نیز به اقتدار و عظمت وجودی رهبر معظم انقلاب اعتراف می‌کنند.

قزوینی کارشناس مسائل سیاسی نیز در این همایش به تبیین ابعاد مختلف فتنه سال ۱۳۸۸ و حماسه نهم دی ماه پرداخت و گفت: فتنه ۸۸ در واقع وحدت و اقتدار ایران اسلامی را هدف قرار گرفته بود که شهید سلیمانی نیز شهید همین راه شد تا اقتدار و وحدت بیش از پیش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

تجلیل از منتخبان استانی جشنواره شهید چمران نیز دیگر برنامه این همایش بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.