برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از ۶ سال وقفه

بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، پس از یک وقفه ۶ ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» به این آدرس در دسترس قرار گرفته است.

این پایگاه اطلاع‌رسانی هم اکنون اخبار و مربوط به رویداد‌های بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را پوشش می‌دهد و ستاد اجرایی این نمایشگاه در نظر دارد تا تمامی مراحل مربوط به پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، جانمایی غرفه‌ها و فراخوان‌های مربوطه را از طریق این پایگاه به انجام رساند.

مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جامع و جدیدی شامل رسانه‌های چاپی، رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری، در اواخر بهمن‌ماه سال جاری و با حضور حداکثری رسانه‌ها برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار