معلمان قرارداد کار معین در صف انتظار دریافت حقوق و مزایا

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از نداشتن حقوق و مزایا برای معلمانی که به صورت قرارداد کار معین استخدام شده اند خبر دادند.

هر ساله وزارت آموزش و پرورش برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود معلمانی را که واجد شرایط هستند جذب می‌کند. اما به منظور افزایش امنیت شغلی و مزایای کارمندان طرح قرارداد کار معین آموزش و پرورش​ را برای تبدیل وضعیت آن‌ها در نظر گرفت. به گفته شهروندخبرنگار‌های ما با وجود اینکه معلمان در طرح قراردادکار معین مشغول به کار شدند، اما مدتی است که در انتظار دریافت حقوق و مزایا هستند.
آن‌ها با ارسال پیام‌هایی خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.


متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

با سلام خواهش می‌کنم پیگیر کار ما فرهنگیانی باشید که ترم اول هم رو به اتمام است. اما دریافتی حقوق و مزایا نداشتیم. برای ما که با عنوان قرارداد کار معین از سال گذشته وارد آموزش و پرورش شدیم بیمه و قراردادی برای ما ثبت نشده است. فکری برای ما کنید بنده دوسال است سر کلاس برای تدریس می‌روم، اما چگونه وقت کنم برای آزمون وقت بگذارم. با توجه به تورم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام معلم طلبه از شهرستان بخش صفادشت ملارد در استان تهران هستم. سال گذشته من و تعدادی از دوستان را به دلیل کمبود نیروی آموزگار در مدارس ابتدایی بخش با عنوان معلم قرارداد کار معین پذیرش کردند، اما بعد متوجه شدیم قرارداد نُه ماهه است و تابستان بیمه وحقوق نداشتیم. در حال حاضر هم که سه ماه و نیم است که از سال تحصیلی جدید می‌گذرد ما بلاتکلیف هستیم و فقط به عشق بچه‌های مدرسه به کلاس می‌رویم. با این همه هزینه‌های گزاف زندگی و جیب خالی ممنون می‌شویم پیگیری شود.


سلام ما سال گذشته قرارداد کار معین شدیم و بعد از ۶ ماه حقوقمان را پرداخت کردند. امسال دوباره تمام حقوق و مزایای ما قطع شده و می گویند برای تبدیل وضعیت وحقوقتان مجوزی صادر نشده است. به خدای یکتا به کار ما رسیدگی کنید. تمام کلاس هایمان را در دورترین مناطق روستایی با عشق پر کرده ایم، اما الان کارمان به جایی رسیده که دیگر پول کرایه برای ماشین نداریم. خیلی از ما زنان سرپرست خانواده هستیم وهیچ حامی وپشتیبانی نداریم وچشممان به همین اندک حقوق معلمی است خواهش می‌کنم کار ما را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
باسلام از فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰ درموضوع رتبه بندی واحکام حقوقی آنان تاکنون انجام نگردیده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
باتشکر ازپی گیری باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص مشکلات وپیام مخاطبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۲ دی ۱۴۰۲
سلام،درمورد پرداخت احکام رتبه بندی برابر قانون مجلس به معلمین یکم مهر۴۰۰ تسری داده شده که تاکنون برای آنان احکام ومعوق انجام نگردیده لطفا رسیدگی
آخرین اخبار