برنامه سازی با موضوع انتخابات به صورت ویژه در صدا وسیمای

مدیرکل صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان گفت:برنامه سازی با موضوع انتخابات به صورت ویژه در صدا وسیمای استان انجام می‌شود.

 علیرضا کیخاکیخا مدیرکل صدا وسیمای استان در نشست با رئیس دفتر شورای نگهبان و سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات، ترویج گفتمان امام و رهبری، جلب مشارکت حداکثری، آگاهی و بصیرت بخشی به جامعه برای انتخاب فرد اصلح و خنثی سازی تبلیغات مسموم رسانه‌های خارجی، از مهمترین وظایف صدا و سیما برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و بی طرف است.

علیرضا کیخا با بیان اینکه صدا و سیما از مهرماه کار خود را در خصوص انتخابات آغاز کرده است، افزود: ترویج گفتمان امام و رهبری و شاخص‌های آن، ترسیم عرصه رقابت انتخاباتی و رأی دهی به صورت میدانی، جلب مشارکت حداکثری، آگاهی و بصیرت بخشی به جامعه برای انتخابات اصلح، خنثی سازی تبلیغات مسموم رسانه‌های خارجی و برخی رسانه‌های داخلی، مراقبت از نفوذ فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن، فراهم کردن عدالت رسانه‌ای برای تبلیغ نامزد انتخاباتی در رسانه ملی با اصل بی طرفی، پوشش خبری در رسانه‌ها به منظور ترغیب مردم در مشارکت از مهمترین وظایف صدا و سیما برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و بی طرف است.
مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان ادامه داد: از ۱۶ دی ماه، صداوسیما بصورت ویژه با تمام توان در تمام واحد‌ها از صدا، سیما، خبر و فضای مجازی به مبحث مهم انتخابات به صورت ویژه می‌پردازد.
همچنین جهانشاهی رئیس دفتر شورای نگهبان در استان گفت: انتخابات صحنه تجلی حضور و میدان نمایش قدرت مردم در تعیین سرنوشت است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این زمینه از طریق رسانه ملی مهم است.

وی با اشاره به دستاوردها، خدمات و اقدامات نظام گفت:باید در آستانه انتخابات دستاورد‌ها و دارایی‌های نظام به مردم گفته شود تا با اطلاع و آگاهی کافی برای حضور در عرصه‌های مختلف تعیین سرنوشت کشور حضور یابند

سرپرست فرمانداری زاهدان نیز در ادامه این جلسه گفت: باید موانع حوزه مشارکت را برطرف کرده تا حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.
علیرضا شهرکی ادامه داد: با انتشار و اطلاع رسانی دستاورد‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران امید آفرینی را بین مردم گسترده تزریق کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار