بوی نم باران در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد، افزایش ابر و در اکثر مناطق بارش پراکنده باران در سطح استان پیش بینی می‌شود.

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز افزایش ابر پدیده غالب جوی است و تا بعداز ظهر امروز تا در اکثر مناطقی استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

 وی افزود: در مناطق مستعد کوهستانی و ارتفاعات بارش به صورت برف است لذا ازصعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود..

یاوری بیان داشت: طی بارش‌های دیروز تا کنون راین با ۷ دهم میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دا ه است و شهر کرمان نیز بایک دهم میلیمتر، سیرجان نیم میلیمتر وبافت ۳ دهم میلیمتر بارندگی داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ولاله زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

یاوری حداقل دمای امروز شهر کرمان را۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.