بارش پراکنده باران در استان کرمان

کارشناس پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و در برخی از مناطق بارش پراکنده باران در سطح استان پیش بینی می‌شود.

 مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز افزایش ابر پدیده غالب جوی است و از بعداز ظهر امروز تا اواخر فردا در مناطقی همچون شمال، شمال غربی، جنوب و جنوب غربی استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی افزود:در این مناطق آبگرفتگی معابر به صورت لحظه‌ای است و در مناطق مستعد و ارتفاعات بارش به صورت برف است لذا ازصعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.

سلاجقه بیان کرد: همچنین برای امروز در مناطق جنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید را داریم که این پدیده باعث خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ولاله زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار