نماینده وزارت بهداشت:

اجرای پویش سلامت در چهارمحال و بختیاری قابل تحسین است

نماینده ستاد ملی پویش سلامت وزارت بهداشت گفت: خلاقیت در اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده، کار جهادی و انگیزه بالای کارکنان حوزه بهداشت برای اجرای پویش سلامت در استان چهارمحال و بختیاری قابل تحسین است.

خانم پرتویی کارشناس غیرواگیر وزارت بهداشت در نشست ارائه گزارش جامع اجرای بسیج غربالگری و بیماریابی فشارخون بالا و دیابت در چهارمحال وبختیاری، اجرای پویش ملی سلامت در این استان را مطلوب و عالی ارزیابی شد.

خانم پرتویی اضافه کرد: مستندات جامع، برنامه منظم، جلب مشارکت و تعاملات، و ابتکار و نوآوری در تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار عالی و مطلوب بود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: تهیه برنامه عملیاتی جامع و پوشش بالای ۸۲ درصد جمعیت هدف در ۵۰ روز کاری نشان از انگیزه و فعالیت زیاد حوزه معاونت بهداشت حتی در روز‌های تعطیل و ساعات غیر اداری است.

وی گفت: با راستی آزمایی‌های صورت گرفته، میزان مشارکت بالا و استقبال مردم این استان از پویش ملی سلامت قابل تحسین است.

وی افزود: طراحی خلاقانه کارت‌های خوداظهاری و توزیع در مدارس برای والدین دانش آموزان، ارایه خدمات غربالگری در کل استان بویژه مناطق دور افتاده و صعب العبور با بالگرد هوایی و رعایت عدالت در اجرای این طرح قابل تحسین است.

وی در پایان از انگیزه و فعالیت جهادی و همچنین اطلاع رسانی و تبلیغات بسیار عالی در جهت اجرای پویش ملی سلامت در استان قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار