سردار دامغانی:

زمینه برون رفت از تحریم‌ها به همت جامعه کارگری فراهم می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: جامعه کارگری با همت و تلاش زمینه برون رفت از تحریم‌ها را برای کشور مهیا می‌سازد.

یادواره ۴۱۸ شهید کارگری استان گیلان امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) در شرکت ایران پوپلین رشت برگزار شد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، به تبیین نقش اثرگذار جامعه کارگری در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداخت و عزت و اقتدار این سرزمین را مرهون رشادت و پایداری ملتی دانست که با تأسی از آموزه‌های اسلام اصیل و مکتب انسان ساز اهل بیت (ع)، معادلات نوینی در عصر حاضر رقم زدند و عزت و استقلال ایران اسلامی را هرچه بیشتر ارتقاء بخشیدند.

او افزود: ارتقاء روزافزون جایگاه ایران در عرصه‌های بین المللی، مرهون خون‌های پاکی است که در بستر روحیه مقاومت و پایداری فرزندان رشید این سرزمین اهدا شد و درس عزت و سرافرازی را به آزادگان و دلباختگان حقیقت در اقصی نقاط عالم ارزانی داشت. 

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته مقاومت، یاد سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجموع همرزمان او در طول ۸ سال دفاع مقدس و دفاع ار حریم حرم اهل بیت (ع) را گرامی داشت و با اشاره به اقدام مذبوحانه اخیر رژیم غاصب اسراییل در ترور سردار سید رضی موسوی تصریح کرد: دشمنان این ملت و سرزمین بدانند که فرهنگ مقاومت با شهادت فرزندان رشید این سرزمین بیش از پیش تکثیر می‌شود.

یادواره ۴۱۸ شهید کارگری استان گیلان

سردار دامغانی همچنین به تبیین گستره و ابعاد جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی پرداخت و جنگ اقتصادی را یکی از محور‌های جنگ ترکیبی حاضر دانست و گفت: جامعه کارگری با همت و تلاش همراه با بصیرت، نه تنها ترفند‌های شوم بدخواهان را بی اثر می‌سازد، بلکه با همت بلند خویش به گردش چرخ اقتصاد جامعه کمک کرده و زمینه برون رفت از تحریم‌ها و تنگنا‌های ناشی از فشار‌های تحریمی و اقتصادی را برای کشور مهیا می‌سازد. 

یادواره ۴۱۸ شهید کارگری استان گیلان

در این مراسم همچنین از کتاب ۸۰۰ صفحه‌ای «یاوران ولایت» حاوی زندگینامه، خاطرات و وصیتنامه ۴۱۸ شهید جامعه کارگری گیلان رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.