بی‌توجهی به حوزه راه در دولت گذشته مشهود بود

استاندار اردبیل گفت: در هشت سال دولت گذشته در حوزه راه در حق استان اردبیل اجحاف و بی‌توجهی محض شده است.

سید حامد عاملی در مراسم افتتاح پروژه‌های راهداری که با حضور وزیر راه و شهرسازی در اردبیل برگزار شد، گفت: راهداران در فصول سرد و گرم سال در میدان عمل حاضر هستند و در کنار نگهداری و مراقبت از راه‌ها، سعی می‌کنند مسیرهای مختلف را برای تردد مردم باز نگه دارند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته در حوزه راه در حق استان اردبیل اجحاف شده است، افزود: در حوزه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بی‌توجهی‌های انجام شده نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی را به همراه داشته و در دولت سیزدهم فعالیت‌ها در حوزه راه و تقویت زیرساخت‌ها چشمگیر و قابل قبول است.

به گفته او، در این ۲ سال کارهایی فراتر از هشت سال دولت گذشته در حوزه راه انجام شده تا بخشی از عقب‌ماندگی‌ها جبران شود که مراسم امروز با افتتاح ده‌ها طرح زیربنایی در حوزه راه و راهداری نویدبخش این حرکت و تداوم آن است.

عاملی افزود: با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری برای این استان مجوز خرید ماشین‌آلات صادر شده تا جز چهار استان کشور باشیم که در این زمینه پیشرو و پیشتاز عمل می‌کنیم.

او در ادامه تصریح کرد: ۵۰ دستگاه قرار است ماشین‌آلات برای این استان در حوزه راهداری اختصاص یابد تا در روزهای سرد و یخبندان برای بازگشایی مسیرها از این ماشین‌آلات استفاده شود.

عاملی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته عمده ماشین آلات راهداری به فروش رسیده و یا به نقطه فرسودگی رسیده بود که قطعاً نوسازی ناوگان راهداری برای روزهای سخت زمستان و بارش سنگین برف امیدواری را برای فعالیت‌های مناسب و مؤثر فراهم می‌کند.

استاندار اردبیل از سفر یک روزه پرتراکم وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل به عنوان حرکت نویدبخش در حل مشکلات و موانع حوزه راه، مسکن و راه آهن بیان کرد: تصمیمات خوبی در این سفر گرفته شد و امیدواریم نتایج آن به نفع توسعه استان در حوزه زیرساخت‌ها باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار