اجتماع مردم تهران به مناسبت ۹ دی در میدان امام حسین (ع)

اجتماع مردم تهران به مناسبت یوم‌الله ۹ دی در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران برگزار شد.

اجتماع مردم تهران به مناسبت یوم‌الله ۹ دی عصر امروز (شنبه ۹ دی ۱۴۰۲) در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تجمع‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و پلاکارد‌هایی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی بر ادامه خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با مردم ایران تاکید کردند.

اجتماع مردم تهران به مناسبت ۹ دی در میدان امام حسین (ع)

تجمع کنندگان حاضر در مراسم همچنین با شعار‌هایی مانند «فتنه خط قرمز ماست»، «با ولایت تا شهادت»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و. انزجار خود را از فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی نشان دادند.

مردم تهران ضمن در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب، پرچم مقدس کشورمان را با خود همراه دارند.

اجتماع مردم تهران به مناسبت ۹ دی در میدان امام حسین (ع)

تصاویری از شهدای غزه و همچنین پرچم فلسطین نیز در دست تجمع کنندگان دیده می‌شود. جوانان، بانوان، کودکان و دانش آموزان در این مراسم حضور پررنگی دارند.

زاکانی: طومار فتنه گران ۹ دی ۸۸ با حضور مردم بسته شد

علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» گفت: امروز روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق  امت با ولایت است. ۱۴ سال پیش در چنین روزی طومار فتنه گران در ایران اسلامی با حضور مردم بسته شد.

وی افزود: ما در آستانه سالگرد شهادت سرباز دین و میهن حاج قاسم و در آستانه ولادت با سعادت گل سرسبد خلقت حضرت فاطمه سلام الله علیها هستیم. مفتخر هستیم به مکتب اهل بیت و هر کسی که در مکتب اهل بیت بود بن بست ندارد. شهادت افتخار ماست. لذا ما در این ایام در سوگ شهادت مظلومین فلسطین  و محور مقاومت و سردار عزیز سید رضی موسوی هستیم.

وی گفت: امروز بیش از ۸۰ روز از جنایت صهیونیست ها می‌گذرد و ۲۰ هزار نفر فلسطینی توسط رژیم کودک کش و غیرمشروع صهیونیستی  و حامیان او علی الخصوص آمریکا، انگلیس و همه عناصر که در حمایت از این کودک کشی شراکت کردند به شهادت رسیده اند و این شکست ننگین باری برای رژیم جعلی اسرائیل است و به زودی رژیم نامشروع اسرائیل باید این شکست را بپذیرد.

زاکانی تاکید کرد: اگر شهادت حاج قاسم در ۴ سال پیش برای آمریکایی‌ها امنیت، آرامش و حضور مستمر در منطقه را به دنبال داشت، و اسرائیل هم شهادت سید رضی موسوی بی نصیب نخواهد بود.

وی ادامه داد: آن چنان که آمریکا امروز مستاصل تر از هر روز دیگر از شهادت حاج قاسم نادم و پشیمان است. بی شک رژیم کودک کش اسرائیل نیز ناراحت و نالان این ایام را پشت سر خواهد گذاشت.

شهردار تهران با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و پیام جهانی انقلاب مبنی بر  آزادی ملت‌ها و آزادی همه انسان‌ها از دست استکبار و استبداد با احیای دین و معنویت، گفت: این خیزش عمومی از همان ابتدا مورد کینه دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفت. دشمنان انقلاب اسلامی یک لحظه از مقابله با این انقلاب، یک ذره  و یک ثانیه از جنایت بر علیه این انقلاب دست نکشیده‌اند.

زاکانی تصریح کرد: ملت رشید ایران ایستاد و با همه وجود خود در مقابل شعارهای رنگارنگ غرب و شرق سیاسی آن روز و در مقابل آمریکای جنایتکار به عنوان رأس فتنه در مقابل منطق و در مقابل باطل در مقابل سیاهکاری‌ها آنها که از هیچ منطق درستی برخوردار نبودند ایستاد و در برابر دوگانگی آن ها اعتراض کرد.

وی گفت: ملت رشید ایران یک لحظه ساکت نشد در همه عرصه‌ها با حضور خودش باطل السحر دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفت.عصای موسی که به عنایت الهی به دست رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح او حضرت امام خامنه‌ای همه صحنه‌ها حاضر شد چیزی نبود جز شما ملت ،جز شما مردمی که هر کجا  که انقلاب اسلامی به شما نیاز داشت در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی برخاسته‌اید.

زاکانی ادامه داد: درود بر ملت ایران درود بر همه شهدا ،آزادگان ، ایثارگران جانبازان و خانواده‌های آن ها درود و سلام ما به شهیدان.لذا امروز ما دور هم جمع شده‌ایم که در روز بصیرت و آگاهی در روز میثاق با امام و ولی خودمان باز مروری بر جنایات شیطان بزرگ از گذشته تا امروز داشته باشیم.

وی ادامه داد: از روز اول که پیروزی انقلاب اسلامی بر سه رکن اسلام،  رهبری و حضور مردم شکل گرفت دشمنی دشمنان آغاز شد.

زاکانی تاکید کرد: آمریکا که در سابقه ننگین خود کودتای سال ۳۲ را داشت و حمایت‌های ننگین او طی ربع قرن از رژیم ستمشاهی طوماری از سیاهی‌ها را برای او ایجاد کرده بود در مقابل شروع انقلاب اسلامی ساکت ننشست. از همان ابتدا با هدایت‌ها و حمایت های خود مقابل دین ما ایستاد. در مقابل انقلاب و مردم ما ایستاد. در مقابل امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایستاد. انقلاب به پیروزی رسید اما دشمنی آمریکا تمام نشد آمریکا مسیر دشمنی خود را با تجزیه طلبی، کودتا، ترور با جنگ ۸ ساله ادامه داد هر حربه‌ای را که در دست داشت علیه ما به کار گرفت.

وی ادامه داد: اما ناکامی بعد از ناکامی و شکست بعد از شکست اما او عبرت نگرفت تلاش خودش را معطوف  به  جنگ نرم کرد. در این ۴۵ سال بعد از جنگ سخت با شروع یک جنگ ترکیبی همه ارکان نظام اسلامی را هدف قرار داد. در راس آن دین را هدف قرار داد.

وی گفت: دشمنان می خواهند با یاس افکنی شرایط را برای چیرگی خود فراهم کنند ولی آنها امروز در ضعیف ترین موضع خود قرار دارند.دشمنان یک روی به دنبال سرنگونی انقلاب بودند ولی امروز التماس می کنند «ما را رها کنید».دشمنان همه منطقه را برای محاصره ما تبدیل به پایگاه های بسیج کردند ولی امروز در همه منطقه اسیر ما هستند.

برچسب ها: فتنه ۸۸ ، اغتشاشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۹ دی ۱۴۰۲
ده ها میلیون بودن نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۹ دی ۱۴۰۲
فشار بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۹ دی ۱۴۰۲
راه خنثی سازی این جریان چیست؟ آیا می شود با سخنرانی یا آمار این حمله را خنثی کرد؟ علت اینکه این تهاجم منطبق با سفره مردم است نشانه چیست؟ آیا مردم ایران به آینده امیدوار هستند حتی خانواده شهدا؟ این سوالات جواب دارد یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
بالای ۸۰میلیون دراین اجتماع درمیدان امام حسین ع حضورداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
در نه دیماه در تهران در این راه پیمایی با خانواده وبا سه فرزند خردسال شرکت کردیم و از قلهک به میدان هفت تیر و از آنجا پیاده تا دانشگاه تهران و میدان انقلاب با توده عظیم مردم رفتیم.اما یکی از همین آقایانی که هل من مبارز می طلبند و غوغا سالاری می کنند با وعده های توخالی و اعمال مخرب و کشور ویران کن از ترس و وحشت وجود نداشتند که سخنرانی های قشنگ مثل تفنگ بدون فشنگ بکنند و مردم هم به خانه های خود باز گشتند و آنقدر جمعیت زیاد بود و وسیله نقلیه کم که ما تا عباس آباد پیاده آمدیم و بعد از آنجا توانستیم با یک خودرو به قلهک باز گردیم.
فاعتبروا یا اولی الابصار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
میگن 58شبکه ی خبری بین المللی تظاهرات چند میلیون نفری امروز رو پوشش دادن دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۹ دی ۱۴۰۲
سه میلیون نفر امروز در میدان هزار و هفتصد طبقه امام حسین اجتماع کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
خدایا شُکرت:
وقتی میگید اجتماع مردم تهران منظورتان کدام قشر است. من که وقتی وارد تهران میشم ۵ درصد هم چادر نمیزنند. پس این جمعیت مردم تهران نیستند به عبارتی تعدادی از مردم تهران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۹ دی ۱۴۰۲
چقدر پر شور هم هست!!!!!!!!
United States of America
ناشناسی
۱۷:۴۱ ۰۹ دی ۱۴۰۲
آیا حرف حق زدن فتنه است؟ شما که خوب هستید هر روز پرونده اختلاس است و بس.مانند.خاوری.چای دبش و ..‌‌‌درود بر شما که افتخار جهان هستید .?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
الان نگاه کردم دیدم 13 دی هم ولادت حضرت زهرا (س) است و هم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
عجب روزی
آخرین اخبار