جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه:

ترامپ و عاملان ترور شهید سلیمانی باید به سزای عمل خود برسند

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه‌ای تاکید کرد ترامپ و عاملان ترور شهید سلیمانی باید به سزای عمل خود برسندو آن‌ها از انتقام در امان نیستند.

 جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در آستانه چهارمین سالروز شهادت حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حاج «ابومهدی المهندس» معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی و یارانشان؛ تاکید کرد که همه عاملان ترور این فرماندهان شهید و در صدر آن‌ها دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و مایک پمپئو وزیر خارجه او باید محاکمه شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه، این جنبش در بیانیه خود آورده است: امروز شاهد جلوه‌ای واقعی از زحمات سپهبد شهید سردار سلیمانی در سراسر منطقه به ویژه در سطح جبهه و محور مقاومت هستیم که تلاش‌های وی در جهاد و مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین «حماس» و «جهاد اسلامی» و دیگر جناح‌های مقاومت ملی فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی به نمایش گذاشته شد.

این جنبش افزود: ما در جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، در آستانه چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس فرماندهان عملیات پیروزی بر داعش، ملت‌های اسلامی ما حق دارند جنایتکارانی را که در ارتکاب جنایت فرودگاه بغداد شرکت کرده اند، بدون توجه به موقعیت آنها، شناسایی کنند. ما تاکید می‌کنیم که مردم ایران و همچنین مردم عراق و همه مردم آزاده و جنبش‌های مقاومت در جهان عرب و اسلام قویاً خواستار محاکمه و مجازات عاملان آن هستند.

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه همچنین خواستار اقدام سریع برای محاکمه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، مایک پمپئو وزیر امور خارجه او و عاملان نظامی آمریکایی ترور فرماندهان عملیات پیروزی بر داعش در دادگاه‌های کیفری بین المللی است.

در این بیانیه آمده است: امروز فرصت برای دولت و قوه قضائیه عراق فراهم شده است تا همه دست اندرکاران جنایت فرودگاه بغداد را که به همراه متهمان اصلی دولت ترامپ و ارتش آمریکا در ترور فرماندهان شهید مشارکت داشتند، پاسخگو کند. این مطالبه مردم عراق و ایران و همه ملت‌های عرب و اسلام و همه مردم آزاده و شریف جهان برای قصاص قاتلان و جنایتکاران و ترامپ جنایتکار و پمپئو و همه دست اندرکاران ارتش آمریکا است. دولت آمریکا از انتقام و مجازات در امان نخواهد ماند.

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه از دولت عراق و قوه قضائیه عراق می‌خواهد که برای کشف همه طرف‌های دخیل در این جنایت شنیع تلاش جدی انجام دهند و تکمیل این پرونده مهم را که خواسته مردم عراق، خانواده‌های معظم شهدا و همه آزادگان و مردم شریف جهان است، در نظر داشته باشند.

این بیانیه افزود: شهادت پیشگامان پیروزی حاج قاسم سلیمانی، حاج ابومهدی المهندس، حاج رضی موسوی و همرزمانشان سندی بر حقانیت انقلاب اسلامی ایران و محور مقاومت است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴فوریه بحرین از همه دوستداران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید حاج ابومهدی المهندس، شهید حاج سید رضی موسوی و همرزمانشان دعوت می‌کند تا جهت معرفی شخصیت این رهبران و شهدای عدالتخواه، مکتبی و رسالت مدار در ابعاد مختلف تبلیغی، انقلابی، امنیتی و نظامی تلاش کنند.

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در پایان تاکید کرد: ما از جناح‌های محور مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق و یمن برای خنثی کردن پروژه کوچاندن مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری قدردانی و از مواضع مردم یمن و انصار الله در حمایت از ملت فلسطین تجلیل می‌کنیم.

حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و شماری از همراهانشان سحرگاه روز جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در یک عملیات تروریستی به دستور شخص دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا با شلیک پهپاد‌های آمریکا به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۹ دی ۱۴۰۲
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
آخرین اخبار