پیروزی تیم فوتسال شاهین نوین نطنز در مقابل مس رفسنجان

 تیم فوتسال بانوان شاهین نوین نطنزدر هشتمین دیدار خود در خانه از سدِ تیم زنان مس رفسنجان گذشت و به رده سوم جدول رقابت‌ها صعود کرد.

تیم فوتسال بانوان شاهین نطنز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته در ورزشگاه «کارگران نطنز»، مقابل تیم «زنان مس رفسنجان» تیم دوم جدول رقابت‌ها به پیروزی ۲ بر یک رسید.

تیم بانوان شاهین نطنز در نیمه نخست موفق شد با یک گل به رختکن برود و در نیمه دوم نیز یک گل دیگر وارد دروازه مس رفسنجان کند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان به پایان برسد.

پیروزی تیم فوتسال بانوان شاهین نطنز در بازی امروز باعث صعود این تیم به رده سوم جدول رقابت‌ها شد و تیم مس با این شکست به نخستین باخت خود در لیگ برتر فوتسال زنان کشور رسید.

هم‌اکنون تیم فوتسال بانوان شاهین نطنز با پنج بُرد و سه شکست و کسب ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول رقابت‌ها قرار دارد و تیم فوتسال مس رفسنجان نیز با شکست امروز با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

 ابتدای بازی امروز با یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت یاد «ملیکا محمدی» برگزار شد.

محمدی بامداد یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲ بر اثر واژگونی خودرو جان به جان‌آفرین تسلیم کرد، در این حادثه بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی ۲ بازیکن دیگر تیم فوتبال زنان خاتون بم نیز مجروح شدند.

ملیکا محمدی با تیم «خاتون بم» در مسابقات لیگ برتر بانوان شرکت داشت و به همراه این تیم قهرمان ایران شد و در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های آسیا حضور یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار