نماینده ولی فقیه:

بصیرت مردم ایران باید به نسل‌های آینده منتقل شود

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تاکید بر دشمن شناسی گفت: باید بصیرت مردم ایران در دشمن شناسی به نسل‌های آینده منتقل شود.

 نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا علیها سلام و روز زن به تشریح جایگاه والای زنان در اسلام  پرداخت و گفت: دین اسلام مقام و منزلت زن را بسیار مهم دانسته و خداوند نیز در قرآن کریم بسیار بر این مساله تاکید کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با تاکید بر اهمیت نقش مادری در خانواده و جایگاه پدر و مادر در نزد خداوند متعال نیز افزود: امروزه شرایط جامعه و تبلیغات دشمنان نباید باعث شود که جایگاه زن و نقش مادر در هیچ برهه‌ای به خطر بیفتد.

خطیب جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود، بصیرت مردم در این مساله باید برای نسل‌های بعدی باقی بماند چرا که در این مساله دشمنان تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام و انقلاب به کار بست، اما مردم بصیر و ولایت مدار ایران در روز ۹ دی به میدان آمدند و مثل همیشه نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: مهم‌ترین تاکید سردار سلیمانی تبعیت از ولایت فقیه بود و اینگونه با مجاهدت‌های خود هیمنه ارتش آمریکا را به هم ریخت و این مساله نشان از تاثیر شخصیت این سردار بزرگ بر نقشه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی همچنین با اشاره به بحث مشارکت مردم و مسئولین در انتخابات افزود: وظیفه همه ما حضور پر شور در پای صندوق‌های رای است و این مساله تاثیر مستقیم در نا امیدی دشمنان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.