مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

رادیو مقاومت در گلزار شهدای کرمان مستقر می‌شود

علیرمضانی از استقرار رادیو مقاومت در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: در ایام سالگرد حاج قاسم، برنامه‌ها مستقیم از جوار مرقد شهید سلیمانی روی آنتن می رود.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی، گفت: کمیته رسانه ستاد سالگرد حاج قاسم چندین جلسه برگزار کرده و از مسیر بازدید میدانی شده است.

وی با بیان اینکه دعای کمیل و دعای ندبه این هفته و هفته آینده در کرمان به صورت زنده پخش می‌شود، افزود: همه تلاش می‌کنیم که ترویج مکتب شهید سلیمانی به خوبی انجام شود.

علیرمضانی با اشاره به اینکه رادیو مقاومت در گلزار شهدای کرمان مستقر می‌شود و در این ایام برنامه‌های خود را مستقیم از جوار مرقد شهید سلیمانی روی آنتن می‌برد، تصریح کرد: در این ایام دو واحد سیار برای پخش زنده برنامه‌ها از تهران و سایر استان‌ها به کمک استان کرمان می‌آید.

وی با بیان اینکه دو برنامه محوری نیز در شهر گلباف زادگاه سردار شهید پورجعفری و روستای قنات ملک زادگاه سردار شهید سلیمانی برگزار می‌شود، بیان داشت: پوشش مستقیم رسانه‌ای این مراسم داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار