برگزاری یادواره شهدای روحانی بن + تصاویر

یادواره شهدای روحانی بن در حسینیه مسجد جامع شهر برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، یادواره شهدای روحانی بن امروز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مسئولان استانی و محلی در حسینیه مسجد جامع شهر بن برگزار شد.

امام جمعه شهرکرد گفت: حضور در یادواره شهدا قطعاً توفیق الهی است که به واسطه شهدا نصیب شرکت کنندگان شده است.

نکونام افزود: شهدا پاک زیستند و پاک رفتند و اینگونه است که شما اینقدر شهدا را دوست دارید.

وی با اشاره به فضیلت‌های ماه رجب اضافه کرد: دو نکته در این ماه باید مد نظر واقع شود اول اینکه بیاد بکوشیم باور‌ها را تقویت کنیم و دوم اینکه نگاه توحیدی خود را قوت بدهیم.


بیشتر بخوانید


نکونام ادامه داد: شهدا عاشقانه از هم سبقت می‌گرفتند تا به فیض شهادت برسند، زیرا در شهادت، خدا، درجات بهشت و ارتقاء را می‌دیدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دو چیز در مسلک و مرام شهدا برجسته بود یکی گرایش به حق و دوم گریز از باطل که برگرفته از قدرت تحلیل آن‌ها بود که نشأت گرفته از ایمان، علم، حوادث تاریخ و ... بود.

وی تاکید کرد: یکی از عرصه‌های مهم که شهدا برای ما بسیار خوب ترسیم کردند پیوند با نظام و انقلاب است که مظهر بزرگ و مهم آن حضور و مشارکت در انتخابات است که دشمن را به واقع ناامید کرده و امام زمان (عج) و، ولی امر مسلمین را شاد می‌کند.

تجلیل از خانواده شهدای روحانی پایان بخش این مراسم بود.

شهرستان بن ۴۲۷ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد ۱۶ شهید روحانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار