برگزاری یادواره شهدای راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری

نخستین یادواره شهدای راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری روز شنبه همزمان با روز روز حمل و نقل و رانندگان در شهرکرد برگزار شد.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: اهمیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم.

آیت‌الله علیرضا اسلامیان افزود: رزمندگان اسلام که در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ دین و دفاع از خاک و میهن خود در مقابل دشمن ایستادند به دنبال پست و مقام نبودند.

وی اظهار داشت: ایمان، اعتقاد و دین رزمندگان دوران دفاع مقدس آن‌ها را به سمت جبهه‌ها برای دفاع از وطن هدایت کرد.


بیشتر بخوانید


اسلامیان گفت: شهدا نسبت به اسلام ادای دین داشتند و آن را به خوبی انجام دادند و امروز این وظیفه ما است که با حفظ آرمان‌های شهدا برای دفاع از دین در مقابل دشمن زیاده خواه ایستادگی کنیم.

وی یادآور شد: شهدا مسئولیت‌پذیر بودند و خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

اسلامیان افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن این فرهنگ ناب و انسان ساز است.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان با اشاره به حماسه‌آفرینی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن امروز متوجه قدرت ایران شده است و تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به این کانون جزم کرده، اما تاکنون راه به جایی نبرده است.

وی با اشاره به حضور شهدای گمنام تازه تفحص شده گفت: یکی از حکمت‌های یافتن شهدای گمنام و حضور آن‌ها پس از سال‌ها دوری از وطن؛ تلنگر به آحاد جامعه به خصوص کسانی که فراموش کرده‌اند این نظام ثمره خون هزاران شهید است.

وی تاکیدکرد: جوانان این سرزمین از بسیاری واقعیت‌ها و ایثارگیری‌های رزمندگان برای حفظ دین و نظام جمهوری اسلامی بی‌خبر هستند و برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا افزون بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فرصتی است تا جوانان با ایثارگری‌های مردمان این سرزمین آشنا شوند.

روح الله غلامی افزود: رانندگان از جمله افرادی بودند که به فرمان امام راحل لبیک گفتند و با گذشت از جان خود خطر کردند، اما اجازه ندادند لحظه‌ای در تامین کالا‌های مورد نیاز مردم اختلالی ایجاد شود.

وی با اشاره به سهم مهم مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در فصل زمستان اصافه کرد: این استان رتبه نخست را در بخش راهداری زمستانه دارد.

غلامی تاکید کرد: برای رانندگان و راهدارن زمان، محدودیت و محرومیت معنی و مفهوم ندارد و باید کالا‌ها و خدمات در لحظه به دست مردم برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.