۸۲ هزار کودک چابهاری در مقابل فلج اطفال واکسینه می‌شوند

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: ۸۲ هزار و ۳۵۲ کودک زیر پنج سال و ۳ هزار و ۲۱ کودک خانوار غیرایرانی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار واجد شرایط برای دریافت واکسن فلج اطفال هستند.

  ایرج ضاربان  با اشاره به اجرای کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار بیان کرد: نوبت اول طرح واکسینه قطره خوراکی فلج اطفال با تعداد ۸۲ هزار و ۳۵۲ کودک زیر پنج سال که شامل ۳ هزار و ۲۱ کودک خانوار غیرایرانی نیز می‌شود، به‌صورت خانه‌به‌خانه و هم مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی قطره فلج اطفال را دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: طرح واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان زیر پنج سال و کودکان خانوار غیرایرانی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه سال جاری، آغاز خواهد شد.
 
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی چابهار تصریح کرد: اجرای این طرح توسط ۷۶۶ تیم بهداشتی در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار به‌صورت مراجعه تیم‌های بهداشتی به درب منازل و هم مراجعه خانواده‌ها به نزدیک‌ترین مرکز جامع سلامت، پایگاه‌ بهداشتی و خانه بهداشت انجام می‌گیرد.
 
ضاربان گفت: نوبت دوم این طرح نیز از ۱۴ تا ۱۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و از مردم درخواست می‌کنیم با مأموران بهداشتی که برای انجام واکسیناسیون فلج اطفال به منازل مراجعه می‌کنند، همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار