سیزدهمین دفتر پیشخوان خدمات دولت در سیستان و بلوچستان به خدمات ثبت احوال متصل شد

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان از اتصال سیزدهمین دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان به خدمات ثبت احوال خبر داد و گفت: با افتتاح این دفتر نقاط خدمت رسانی ثبت احوال به مردم به ۶۷ نقطه افزایش یافت.

علی رحمتی با اشاره به اینکه این کار سطح دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال را در راستای رضایت مردم فراهم می‌کند تصریح کرد: با توجه به گستردگی و پهناوری سیستان و بلوچستان و پراکندگی جمعیت، در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به مراجعان، افزایش مراکز ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با تسهیل در اعطای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان و اتصال دفاتر و دفاتر ICT روستایی به خدمات ثبت احوال، دسترسی مراجعان به خدمات هویتی را تسهیل می‌کنیم.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان افزود: مراجعان با توجه به محل سکونت به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات مراجعه و خدمات خود را در کمترین زمان دریافت خواهند کرد.
وی بیان کرد: با افتتاح این دفتر نقاط خدمت رسانی ثبت احوال به مردم به ۶۷ نقطه افزایش یافت و در تلاش هستم در هفته جاری با افتتاح سامانه های ثبت احوال در سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها خدمات رسانی به مردم را آسان‌تر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.