مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

۳۵۰ عنوان کتاب در ایلام چاپ شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: طی ۲ سال گذشته در مجموع ۳۵۰ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف چاپ شده است.

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حاشیه رویداد جام رسانه‌ای امید در استان ایلام اظهار کرد: این کتاب‌ها در موضوع‌های مختلف نظیر زبان و ادبیات بومی، دفاع مقدس، فرهنگ عمومی، دینی، مذهبی، داستان و رمان و ... به چاپ رسیده است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تعدادی از کتاب‌های چاپ شده در راستای حمایت نویسندگان با توجه به اعتبار پیش بینی شده در این خصوص، خریداری شده است.

وی صدور مجوز بیش از۸۵ نمایندگی روزنامه سراسری، توزیع بیش از ۶۰۰ آگهی دولتی ارسالی از ادارات و نهاد‌های استان، صدور بیش از۲۰ مجوز جدید نشریه چاپی و الکترونیکی و پایگاه خبری، پیگیری امور و صدور و تمدید مجوز بیش از۷۰ کانون آگاهی و تبلیغات در استان را از دیگر خدمات این اداره کل طی ۲ سال گذشته برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از تمدید و صدور مجوز بیش از ۳۰ مورد پروانه فعالیت چاپخانه در استان طی این مدت خبر داد.

هوشمند به برنامه‌های شاخص هنری و سینمایی این مجموعه طی ۲ سال گذشته اشاره کرد و مهم‌ترین آن‌ها را جشنواره تئاتر طنز، جشنواره‌های استانی تئاتر، پنجمین هفته فیلم و عکس، پنجمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی، نمایشگاه استانی مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف و اکران فیلم‌های جشنواره ملی فیلم فجر عنوان کرد.

وی از برگزاری بیش از۵۰ نمایشگاه هنری در سطح استان طی این مدت خبر داد و گفت: همچنین از ۲سال گذشته تاکنون ۱۵۰ نمایش در سطح استان اجرای عمومی شده و بیش از۲۰۰برنامه توسط انجمن‌های هنری اعم از تجسمی، موسیقی، سینما و اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.