پرورش روحیه قهرمانی در نظام جمهوری اسلامی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انسان‌های خودساخته، مجاهد و قهرمان در نظام جمهوری اسلامی پرورش داده می‌شود.

آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش شهادت، رزق و روزی بی پایان در تنکابن با اشاره به اینکه شهدا دارای مراتب بالایی هستند، گفت: شهدا دارای رزق بی حساب هستند و مورد حبّ خداوند قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه همه موجودات چه مؤمنان و چه کافران به سمت خداوند در حرکت هستند، افزود: در قیامت کافران از مومنان طلب نور می‌کنند چرا که در دنیای خود درگیر اهداف پوچ و در تاریکی در حرکت بودند.

آیت الله آملی لاریجانی به یکی از نقد‌هایی که غربی‌ها به مدرنیته گرفتند اشاره کرد و گفت: غربی‌ها متعقدند افراد از روحیه قهرمانی فاصله گرفتند.

او افزود: در نظام جمهوری اسلامی روحیه قهرمانی پرورش داده می‌شود و این موضوع با کرامت انسانی گره خورده چرا که کرامت انسان‌ها همان شهادت در راه خداست.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهادت آخر خط نیکی هست، گفت: شهادت در چارچوب فرهنگ غربی قابل فهم نیست.

او با بیان اینکه تکریم شهدا باید همیشه و بهتر از قبل برگزار شود، افزود: تکریم از مقام شهدا و خانواده‌های شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

آیت الله آملی لاریجانی امروزه ظلم در دنیا بیداد می‌کند، گفت: رژیم صهیونیستی در کمتر از دو ماه بیش از بیست هزار نفر از افراد بی گناه را در غزه با حمایت آمریکا و اروپایی‌ها به شهادت رساندند و دم از حقوق بشر می‌زنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز سوریه، عراق، لبنان و یمن در محور مقاومت خوش درخشیدند. افزود: آمریکا و اسراییل در مقابله با این قهرمانان چیزی برای گفتن ندارند و در باتلاق بزرگی گیر کردند و روی به شهادت زنان و کودکان بی گناه آوردند.

برخورد مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع زمین خواری

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در خصوص موضوع زمین خواری، گفت: دستگاه‌های نظارتی باید با این پدیده شوم برخورد قاطع، اما عادلانه داشته باشند و حق کسی در این راستا ضایع نشود و خود مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با موضوع زمین خواری برخورد جدی خواهد کرد.

حجت الاسلام هدایتی امام جمعه تنکابن نیز در همایش شهادت، رزق و روزی بی پایان ضمن تسلیت بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین، گفت: شهرستان تنکابن بیش از ۵۷۰ شهید و هزار و هفتصد جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و هنوز هم در مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی در میدان حضور پرشور و با شکوه دارند.

او افزود: متاسفانه کشاورزی را فدای حوزه گردشگری کردیم که در هر دو حوزه بدلیل عدم حمایت‌ها به جایی نرسیدیم.

حجت الاسلام هدایتی گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در منطقه نیاز به امکانات کافی از سوی مسئولان داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار