هشدار صریح یک مقام عالیرتبه قضایی/ دشمن برای تنزل شخصیت و شأنیت روحانیت برنامه ویژه دا‌رد

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: دشمن برنامه دارد که به هر قیمتی، شخصیت و شأنیت طلبه و روحانیت را در سطح جامعه تنزل دهد؛ چرا که از اثرگذاری کلام و حضور طلاب در عرصه‌های گوناگون به خوبی آگاه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جمع هیئت رئیسه، رؤسای مجامع استانی و رؤسای کمیسیون‌های مجمع نمایندگان طلاب که در شهر قم برگزار شد با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) این بانوی بزرگ را اسوه بی‌بدیل ادب، شجاعت، ولایت‌پذیری و ولایتمداری و صبر دانست و گفت : مادران شهدا نیز با تأسی به این الگوی بی نظیر فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کردند که در مسیر ولایت و در دفاع از انقلاب اسلامی تا آخر ایستادند و هنوز هم این راه نورانی در جبهه‌های دیگر مثل دفاع از حرم اهل بیت (ع) ادامه دارد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به شهادت سردار سپاه اسلام شهید سید رضی موسوی از همرزمان و یاران شهید سلیمانی که بدست رژیم منحوس صهیونیستی در حومه دمشق به شهادت رسید، گفت: این شهید والامقام نیز مانند هزاران شهید این سرزمین در دامان یکی از همان شیر زنان در مکتب سید الشهدا (ع) تربیت یافت و تا آخرین لحظه دست از راه و هدف خود برنداشت تا اینکه به یاران شهیدش پیوست.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه دشمنان این نظام الهی همواره در برابر ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه‌ها به ویژه در فتنه‌ها سیلی خورده و مغلوب شدند، عنوان کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران شهره خاص و عام است و یقیناً این اقتدار و امنیت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرهون خون پاک شهیدان و حضور با بصیرت مردم در صحنه است.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ برهه‌ای از زمان، در موضوع مقاومت کوتاه نیامده و در اقدامات تحولی نیز ثانیه‌ای توقف نداشته و هرچه پیشرفت و حرکت داشته، همراه با تعالی بوده است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به گفتمان رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت تحول و ایجاد یک حرکت جهشی و جهادی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود همواره بر مسیر «مقاومت» و «تحول» تأکید و جلب اعتماد عمومی جامعه را به عنوان امر محوری عنوان کرده‌اند که در این مسئله روحانیت، نقش اساسی و کاربردی دارد.

‌عبداللهی گفت: همیشه باید هوشیار بود و از اقدامات، نفوذ و دسیسه‌های دشمنان غافل نشد، متأسفانه می‌توان گفت مهمترین رکن و ابزار کاری دشمن در داخل کشور است. برخی افراد با سو استفاده از جایگاه و موقعیت اجتماعی خود در لواء مذهب، تجارت، فرهنگ، سیاست و اقتصاد در سطح جامعه حضور دارند که در ظاهر خیلی شناخته شده نیستند، اما اثرگذار هستند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن با نفوذ در جریان‌های مختلف به ویژه روحانیت سعی در ایجاد اختلاف و فاصله بین آحاد جامعه است، بیان کرد: گرفتار کردن روحانیت در مسائلی که دون شأن آنهاست، تخریب آنان را به دنبال خواهد داشت و بدون تردید یکی از برنامه‌های دشمن در این مسیر خدشه وارد کردن به اعتقاد مردم است.

او ادامه داد: دشمن برنامه دارد که به هر قیمتی، شخصیت و شأنیت طلبه و روحانیت را در سطح جامعه تنزل دهد؛ چرا که از اثرگذاری کلام و حضور طلاب در عرصه‌های گوناگون به خوبی آگاه است، لذا باید این اثرگذاری را قدر دانسته و تقویت نماییم، همچنین باید سعی کنیم دست‌های تفرقه انگیز در بین جمعیت طلبگی را که امروز در حال ضربه زدن به حوزه است شناسایی و کوتاه کنیم.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر حوزه‌ها در سطح کشور گفت: با وجود چند برابر شدن حوزه‌های علمیه و طلاب نسبت به اوایل انقلاب هنوز هم در عرصه مختلف مانند آموزش و پرورش، قضاوت و ... شاهد حضور کمرنگ طلاب و فضلا در این جایگاه‌ها هستیم که جا دارد طلاب خوش فکر و صاحب اندیشه و قلم با توجه به نیاز جامعه و نیاز این نهاد‌های مهم به صورت جدی ورود نمایند و حضور موثرتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار