برگزاری یادواره ۷۵ شهید فراجا در دزفول

نخستین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شد.  

با حضور قشر‌های مختلف شهید پرور، نخستین یادواره ۷۵ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده  سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت:  امیدآفرینی و تبیین دستاورد‌های کشور بیش از هر زمانی دیگر ضرورت دارد.

او افزود:  ناامیدی در میان مردم و جوانان را راهبرد کنونی دشمن است و  فضای مجازی به محلی برای ترویج اخبار منفی و سیاه نمایی کشور تبدیل شده است.

 سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای مشت محکم زدن به دهان دشمن است.

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه  ناامنی در مرز‌ها و شهر‌ها ۲ مولفه مهم دشمن برای ناامن کردن کشور بود که این راهبرد‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب مورد توجه دشمنان ایران قرار گرفت، افزود: مردم مظلوم فلسطین که در بدترین شرایط در غزه زیر صد‌ها تن بمب و موشک به شهادت می‌رسند نمونه‌ای از خوی وحشی این مستکبران است.

او ادامه داد: نیرو‌های کمیته انقلاب از جمله نخستین نیرو‌های اعزامی به جبهه‌های جنگ تحمیلی بود که در کنار مرزنشینان، عشایر، بسیج و سپاه در کنار دفاع از امنیت شهرها، به دفاع از کشور پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت  ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دزفول در دوران دفاع مقدس به طور مداوم زیر باران موشک‌های دشمن بودند و در چنین شرایطی حفظ امنیت داخلی شهر اهمیت داشت.

سردار شاهوار پور  با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی در راه برقراری امنیت و مبارزه با مخلان امنیت و آسایش مردم شهدای فراوانی را تقدیم کرده است، افزود:  انقلاب اسلامی  نظامی مردم پایه می‌باشد و  حمایت از مستضعفان، تبعیت از ولایت فقیه و دفاع از مقدسات ویژگی‌های پلیس ایران اسلامی است.

فراجای شهرستان دزفول در راه دفاع از امنیت کشورمان ۷۵ شهید والامقام را تقدیم کرده است.

برچسب ها: یادواره شهدا ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.