نمایشگاه توانمندی‌های پدافند غیرعامل و جنگ نوین افتتاح شد

آئین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های پدافند غیرعامل و جنگ نوین با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

 آئین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های پدافند غیرعامل و جنگ نوین با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان در این مراسم با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی گفت: مقاومت در سوریه با مدیریت شهید سید رضی موسوی انجام میشد و اسرائیل مدت زیادی دنبال ارتکاب این جنایت بود و بسیاری از بمباران‌های قبلی که در خاک سوریه انجام شده است در راستای این هدف بود. این اقدام خصمانه نیز عزم ما را در مبارزه با این رژیم جعلی مصمم‌تر می‌کند.

او با بیان اینکه به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) اگر روزی دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید افزود: طبعاً باید آمادگی لازم را در جنگ‌های مختلف بویژه در پدافند غیرعامل که شامل مواردی همچون تروریسم هسته‌‍ای، شیمیایی، بیولوژیک و سایر ابعاد است حفظ کنیم.

حسینی محراب می گوید: امروزه با تجهیزات کوچکی می‌توانند خطرات بزرگی برای ما و تاسیسات حیاتی کشور ایجاد کنند که این امر مستلزم هوشیاری و آموزش همه ارکان دفاعی و همچنین عموم مردم ماست.

استاندار خوزستان گفت: باید در مناطق حساس مثل پتروشیمی‌ها، مخازن، میادین گازی و نفتی، بیمارستان‌ها، پالایشگاه‌ها، بنادر و … متناسب با این تاسیسات ابزار، تجهیزات و پوشش حفاظتی پدافند غیرعامل داشته باشیم. در اجرای پروژه‌ها نیز حتماً باید پدافند غیرعامل را لحاظ نموده و این امر را جدی بگیریم.

حسینی محراب ادامه داد: دشمن هر روز توطئه‌های خود را بیشتر میکنند. هدف نهایی دشمن سرنگونی نظام اسلامی است و هر زمان فرصتی به دست بیاورد بدون تردید تلاش میکند به ما ضربه بزند و این در ذات استعمار است و ما باید آمادگی لازم را در برابر این توطئه‌های خصمانه داشته باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.