مادران و همسران شهدا، الگوی صبر و استقامت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مادران و همسران شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه بوده و همواره باید مورد توجه قرار گیرند.

حسن نورانی گفت: مادران شهدا گنجینه‌های بزرگی هستند که نهال شهدا را بارور کرده و آن‌ها را در بالین خود پرورش دادند.

او می‌گوید: قرن‌ها در مورد مقام مادر، صحبت شده و کتاب‌های زیادی در این خصوص به چاپ رسیده است، اما با این وجود نمی‌توان قطره کوچکی از جایگاه بزرگ مادر را توصیف کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: ایشان مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع)، عبدالله، جعفر و عثمان است و هر چهار فرزند او در واقعه کربلا به شهادت رسیدند.

به گفته او باید تکریم مادران و همسران شهدا را وظیفه خود قلمداد کرده و نام، یاد و ایثار و صبوری آن‌ها را در جامعه ترویج دهیم تا نسل‌های آینده بیشتر با این قشر آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری خانواده‌های آن‌ها است افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون کوه استوار ایستاده‌اند چرا که با خدا معامله کردند.

نورانی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مادران و پدران شهدا را از دست می‌دهیم ادامه داد: به این مناسبت مراسمات مختلفی برای تجلیل از مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود و امید است ادامه دهنده راه شهدا باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.