نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

پاکدستی و آزادگی انتظار خانواده‌های شهدا از مسئولان است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از مادران شهدا گفت: خواسته مادران شهدا این است که مسئولان آزادگی، شجاعت و پاکدستی داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از مادران شهدا (دو فرزند شهید) گفت: خواسته مادران شهدا این است که مسئولان آزادگی، شجاعت و پاکدستی داشته باشند و زیر بار منّت اشخاص نروند تا بیت‌المال حفظ شود و همه کار‌ها روال قانونی خود را طی کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: همچنین انتظاری که خانواده‌های شهدا از مسئولان دارند این است که قدر مسئولیت‌ها را بدانند و در مسیر خدمت به مردم به کار بگیرند و از بیت‌المال و حق دفاع کنند تا در قیامت مدیون مادران، همسران و خون شهدا نباشند.

او اضافه کرد: باید در انتخاب مدیران دقت شود تا شاهد خیانت به بیت‌المال و انحراف در مدیران نباشیم.

امام جمعه قزوین افزود: شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، صاحب مادران شجاع بوده‌اند و امیرالمؤمنین (ع) به ما می‌آموزد که مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان شجاع دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: شهدای ما تربیت شده مکتب حضرت ابوالفضل العباس (ع) بودند و به همین خاطر شجاعت و بصیرت آنها، امروز برای همه مردم درسی بزرگ و تأثیرگذار است.

امام جمعه قزوین گفت: بخاطر همت و فداکاری‌های مادران شهدا، تحولات عظیم در ایران اسلامی و کشور‌های اسلامی ایجاد شده است و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار