در جلسه کنست مطرح شد

نتانیاهو: جنگ در غزه ادامه دارد/ لاپید:حماس با ما بازی می‌کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه امروز کنست که تا حدودی پرتنش بود بر ادامه جنگ با حماس تاکید کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز در سخنرانی خود در نشست پرتنش کنست رژیم صهیونیستی در حضور خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه گفت: «اسرائیل جنگ با غزه را متوقف نخواهد کرد.»

نتانیاهو گفت که با سران کشور‌های جهان در مورد تبادل زندانیان صحبت کرده و خواستار مداخله آن‌ها برای نجات اسرا شده است، اما او گفت: «تمام تلاش‌های انجام شده را فاش نمی‌کنم».

وی گفت: «تنها کاری که نمی‌کنیم این است که جنگ را متوقف کنیم. ما به زمان نیاز داریم و باید تا آخر ادامه دهیم. از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و برای بازگرداندن اسرا سنگ تمام می‌گذاریم. توقف ممنوع است. جنگ، تا زمانی که ما قاطعانه پیروز شویم.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره ضمنی به شکست در برابر حماس گفت: اسرائیل موفق نشد اسرا در غزه را بدون فشار نظامی آزاد کند.

نتانیاهو اشاره کرد که صلیب سرخ از همکاری در مورد اسرای اسرائیلی در غزه خودداری می‌کند.

به نوبه خود، یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که ارتش اسرائیل «در بازگرداندن اسرا و از بین بردن حماس مصمم است... ما باید هر کاری برای برگرداندن اسرا انجام دهیم و مخالفان از هر معامله برای بازگشت آن‌ها حمایت خواهند کرد».

لاپیدبا اشاره به اینکه اسرائیل تلاش کافی برای بازگرداندن اسرا نکرده است ادامه داد: حماس تلاش می‌کند با ما بازی کند، جنگ روانی علیه ما به راه انداخته و جامعه اسرائیل را متفرق کرده و ما اجازه این کار را نخواهیم داد. 

نتانیاهو در نشست حزب لیکود پیش از نشست کنست گفته بود که جنگ غزه «طولانی خواهد بود و به پایان نزدیک نیست... ما تا پایان ادامه خواهیم داد.»
هشتاد روز از جنگ خونین غزه می‌گذرد. طی این مدت به جز یک بازه ۷ روزه که آتش بس موقت میان طرفین اجرایی و تبادل اسرا انجام شد، رژیم صهیونیستی به صورت دائمی اقدام به بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان کرده است. جان باختن ۲۰ اسیر صهیونیست در بند حماس در حملات اسراییل فشار‌ها بر این رژیم به منظور مذاکره برای تبادل اسرا را تشدید کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۴:۲۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
موش گوش دراز رذل ، به زودی مجبور به خودکشی خواهی شد.
آخرین اخبار