بوستان نهج‌البلاغه به جایگاه شارژ خودرو‌های برقی تجهیز شد

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ تهران از فراهم شدن جایگاه شارژ خودرو‌های برقی در بوستان نهج‌البلاغه با هدف توسعه حمل و نقل برقی خبر داد.

محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ تهران گفت:  ایستگاه شارژ خودرو‌های برقی بوستان نهج‌البلاغه، اولین جایگاه شارژ خودرو‌های برقی در منطقه ۲ است که با هدف توسعه حمل و نقل برقی و مقابله با آلودگی زیست محیطی احداث و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات زیست محیطی شهر تهران برقی سازی در حمل و نقل را از جمله راهکار‌های کاهش اثرات مصرف سوخت‌های فسیلی عنوان کرد و افزود: برقی سازی نیازمند زیر ساخت‌های مناسب است تا امکان استفاده از خودرو‌های برقی فراهم شود.

کریمی ادامه داد: این ایستگاه دارای یک جایگاه شارژ سریع (DC) ۱۲۰ کیلو وات وچهار جایگاه شارژ کند (AC) ۷ تا ۸ کیلو وات است که امکان شارژ برای تمامی خودرو‌های استاندارد را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: در جانمایی محل جایگاه شارژ، رنگ آمیزی بستر با در نظر گرفتن زیبایی محیطی، نصب استاپر، تأمین روشنایی محل در طول شبانه روز و نیز نصب استوانه‌های ترافیکی جهت جداسازی جایگاه شارژ خودرو‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار