افزایش بیش از ۶۰ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر نوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از افزایش بیش از ۶۰ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر نوشهر خبر داد.

کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در مراسم گرامی داشت هفته حمل و نقل و تجلیل از فعالان اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، با اشاره به افزایش بیش از ۶۰ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از ابتدای امسال تا پایان آذر، گفت:این مهم با همکاری و تلاش همه جانبه دستگاه‌های ذیربط و مشارکت انجمن‌ها و کانون‌های صنفی حمل و نقل انجام گرفت.

او افزود: واقعیت بزرگی که باید در نظر بگیریم این است که برآورده شدن نیاز‌های گوناگون جوامع بشری بدون حمل و نقل امکان پذیر نیست.

کیاکجوری گفت: بخش‌های مختلف حمل و نقل اعم از دریایی، جاده‌ای، ریلی، هوایی همانند اعضای یک خانواده در زنجیره صادرات و واردات به یکدیگر متصل هستند.

در ادامه قدمی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ضمن تبریک هفته حمل و نقل به همه دست اندرکاران این حوزه گفت: یکی از اولویت‌های ما در اداره کل بحث نوبت دهی مکانیزه پایانه بار در بنادر استان به ویژه بندر نوشهر است که امیدواریم به زودی به صورت کامل محقق گردد.

در ادامه فعالان اقتصادی در حوزه‌های دریایی و بندری در خصوص مسایل و مشکلات مربوط به حوزه حمل و نقل به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع مشکلات از سوی مسئولان ذیربط شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار