مقام صهیونیست: امنیت اسرائیل درهم شکسته است

رئیس شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی گفت که امنیت رژیم اسرائیل درهم شکسته و در مقابل حزب‌الله و حماس، بازدارندگی ایجاد نشده است.

شبکه الجزیره گزارش داد، «گیورا زالتز» رئیس شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی (الجلیل) گفت: حزب الله احساس می‌کند که در جبهه شمالی دست برتر را دارد و می‌تواند حمله‌ای بزرگتر از حمله ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) انجام دهد.

وی اضافه کرد که سیستم اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی باید به خاطر شکست مقابل حزب الله و حماس، منحل و از نو ایجاد شود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، مبارزان حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه شب به نقل از فرمانده یگان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی گزارش دادند، حزب‌الله لبنان از هفتم اکتبر تاکنون بیش از یک هزار حمله علیه این رژیم انجام داده است.

با آغاز عملیات حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، بسیاری از شهرک‌های این منطقه تخلیه و صهیونیست‌های ساکن آن به دیگر مناطق کوچ کرده اند.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که صهیونیست‌های آواره شده از شمال، در دیگر مناطق زندگی جدیدی را آغاز کرده اند و قصد بازگشت به شمال فلسطین اشغالی را ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
تهدید رژیم صهیونیستی در «نابودی حماس» چگونه تبدیل به «نابودی اسرائیل» شد؟
نتانیاهو و کابینه جنگ او به‌دنبال نابودی حماس بودند اما جنگ غزه می‌تواند نابودی اسرائیل را رقم بزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
پس آتش بس و رای گیری برای آسایش ملت بیچاره فلسطین وتشکیل یک دولت تمام فلسطینی با همه اقشار
آخرین اخبار