اجرای طرح نذر خدمت در مناطق محروم بیارجمند شاهرود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از اجرای طرح نذر خدمت در مناطق محروم جنوب بخش بیارجمند شاهرود خبر داد و گفت: این خدمات از محل کمک‌های خیران تامین شده است.

علیرضا باغبان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از اجرای نذر خدمت در جنوب بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و گفت: روستا‌های محروم بوالحسنی، کلاته مری و فرینو جنوب بخش بی ارجمند از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی افزود: این خدمات در چهار محور سلامت، معیشت، توانمند سازی و کارآفرینی به مردم این روستا‌ها به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون تومان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه هزینه این خدمات از سوی خیران و جمیعت داوطلبان هلال تأمین شده است، ابراز داشت: این روستا‌ها با تنش آبی مواجه هستند لذا تلاش شد ۳۱ تانکر ۳۰۰ لیتری به همراه شیر و اتصالات به ارزش ۶۵ میلیون تومان و ۹ تانکر هزار لیتری غیر بهداشتی به ارزش ۳۶ میلیون بین این روستا‌ها توزیع شود.

باغبان در ادامه تصریح کرد: ۴۰ سبد معیشت به ارزش هر سبد ۷۰۰ هزار تومان و ۴۰ سبد بهداشتی به ارزش هر سبد ۱۷۰ هزار تومان بین مردم این روستا‌ها توزیع شده است.

وی افزود: در حوزه سلامت نیز علاوه بر ویزیت رایگان با حضور پزشک و روان شناس، توزیع دارو به ارزش ۱۵ میلیون تومان نیز دیگر خدمات صورت گرفته محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار