نبود زنجیره تولید چالش صنف پوشاک گناباد است

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: صنف تولید پوشاک و خیاطی‌های این شهرستان اکنون با چالشهای مختلفی روبرو بوده و برای رونق اقتصادی و توسعه کیفی نیازمند تکمیل زنجیره تولید است.

هادی ایزدی گفت: زنجیره تولید پوشاک و صنف خیاطی های شهرستان گناباد باید در زمینه های آموزش، تولید، فروش و غیره تکمیل شود.

وی ادامه داد: باید رقابت پذیری و دوخت لباسها متناسب با نیاز روز مورد توجه فعالان صنف خیاط و تولید پوشاک گناباد قرار گیرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد ورود و عرضه کالای قاچاق را از مشکلات مهم فعالان این صنف طی سال‌های گذشته برشمرد و تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم در جلوگیری از ورود کالای قاچاق گام بزرگی در جهت حمایت از فعالان این بخش است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنف خیاطی و تولید پوشاک گناباد افزود: ۱۰ درصد مجموع واحدهای صنفی این شهرستان را صنوف خیاطی تشکیل می دهند.

ایزدی نبود صنوف خدمات پس از فروش را از مشکلات و خلاهای این بخش در گناباد ذکر کرد و خواستار راه اندازی واحدهای مرتبط در این شهرستان شد.

وی بیان کرد: توجه بیشتر سیستم بانکی به حمایت از بخش تولید و از جمله تولید پوشاک در گناباد ضروری است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد اضافه کرد: این نهاد علاوه بر حمایت از سرمایه گذاران متقاضی راه اندازی واحدهای تولیدی و صنفی مرتبط با پوشاک، نیازها و مشکلات این واحدها را مرتفع می سازد.

۷۰۰ واحد از مجموع حدود هفت هزار واحد صنفی شهرستان گناباد متعلق به تولید پوشاک و خیاطی است.

شهرستان گناباد در جنوب خراسان رضوی و در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.